احتمال میزبانی ایران برای مسابقات بین المللی پی دی سی بالا رفت - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیدارت

احتمال میزبانی ایران برای مسابقات بین المللی پی دی سی بالا رفت

سازمان پی دی سی امکان دارد ایران را به عنوان یکی از سه کشور میزبان مسابقات پی دی سی در آسیا انتخاب کند

مژگان رحمانی نخستین شرکت کننده ایرانی در مسابقات پی دی سی در مورد احتمال کاندیدا شدن ایران برای میزبانی این مسابقات در آسیا به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت : ایران اگر بخواهد می تواند میزبان مهمترین مسابقات دارت آسیا و جهان تحت نام پی دی سی شود . در واقع هر سال در ماه سپتامبر سازمان پی دی سی آسیا سه کشور آسیایی را به انتخاب خودش برای برگزاری این مسابقات کاندیدا می کند که شرط آن حضور بازیکنی از آن کشور در این مسابقات است.

وی همچنین گفت: برای برگزار کننده های پی دی سی خیلی جالب بود که ایران نماینده ای در این مسابقات دارد و جالب تر این بود که این نماینده یک زن هست، از این بابت نام ایران مورد توجه مسئولین برگزار کننده این مسابقات قرار گرفت و اگر ایران جزو سه کشور انتخابی آنها در ماه سپتامبر باشد می تواند از این فرصت برای اعزام یک ورزشکار بطور مستقیم به مسابقات جهانی پی دی سی استفاده کند. در واقع این یک آفر از طرف سازمان پی دی سی به کشورهای میزبان است که ایران اگر بخواهد می تواند به نحو احسن از آن استفاده کند.

این قهرمان رشته دارت در پایان افزود: مسابقات دارت پی دی سی شامل دوازده استیج است که شش کشور میزبانی برگزاری دو استیج آن طی دو روز زیر نظر ناظران پی دی سی را به عهده میگیرند که از این میان سه کشور جزو کشورهای کاندید شده از طرف خود سازمان خواهند بود که امسال احتمال قرار گرفتن نام ایران در این لیست زیاد خواهد بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا