اسطوره کشتی ژاپن به تلاش برای کسب پنجمین طلای المپیک پایان داد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتیکشتی و رزمی

اسطوره کشتی ژاپن به تلاش برای کسب پنجمین طلای المپیک پایان داد

کائوری ایچو، اسطوره کشتی ژاپن به تلاش خود برای کسب پنجمین مدال طلای پیاپی المپیک در توکیو پایان داد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از insidethegames، این کشتی‌گیر زن 35 ساله ژاپنی که امید داشت در پنجمین حضور خود در بازی‌های المپیک، پنجمین طلای خود را در این مسابقات در خانه (ژاپن) جشن بگیرد از ادامه تلاش برای رسیدن به این هدف انصراف داد.

کائوری ایچو امیدوار بود که در کلاس 57 کیلوگرم به المپیک صعود کند، اما این جایگاه در تیم ملی ژاپن به ریزاکو کاوایی، قهرمان المپیک 2016 و مسابقات جهانی 2019 قزاقستان رسید. کاوایی پس از پیروزی در مسابقات جهانی در نورسلطان در ماه سپتامبر، جایگاه خود را در این وزن تثبیت کرد و این بدان معنی بود که ایچو برای رسیدن به المپیک توکیو 2020 باید به وزن 50 یا 68 کیلوگرم برود.

طبق گفته یومیوری شیمبون، وی تمایلی به حضور در مسابقات قهرمانی ژاپن، آخرین دوره انتخابی تیم ملی کشتی زنان این کشور که بین 19 تا 22 دسامبر برگزار می‌شود، ندارد.

در ماه ژوئیه، وی مسابقه انتخابی خود برای حضور در تیم ملی ژاپن به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان را در دیدار پلی‌آف با کاوایی از دست داد.

کائوری ایچو اولین قهرمان در تمام رشته‌های ورزشی است که 4 مدال طلای پیاپی المپیک را کسب کرده است. وی به عنوان قهرمانی وزن 58 کیلوگرم در المپیک 2016 ریو رسیده بود. این قهرمان همچنین 10 مدال طلای جهان را علاوه بر 4 مدال المپیک‌های 2004 آتن، 2008 پکن، 2012 لندن و 2016 ریو را در کارنامه دارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا