افسانه: از خودم توقع طلا داشتم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

افسانه: از خودم توقع طلا داشتم

توقع من از خودم کسب مدال طلا بود اما در این مسابقه فهمیدم طی مدتی که در کوران رقابتهای تدارکاتی نبودم حریفانم چقدر به لحاظ شناخته شدن توسط داوران و قرار گرفتن در کوران مسابقات از من جلو افتاده اند.

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از كميته ملي المپيك ، مهسا افسانه ملی پوش کاتای ایران بعد از کسب مدال برنز در بازی های کشورهای اسلامی- باکو گفت: در دور اول رقابتها با قرعه استراحت داشتم و در دور دوم به حریف مصری باختم. به شخصه معتقدم باخت مقابل حریف مصری نباید رقم می خورد.

او که مدال طلای سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی- اندونزی را در کارنامه دارد در تشریح علت تبدیل شدن مدال طلایش به برنز در چهارمین دوره کشورهای اسلامی گفت: 3 سال است که به هیچ بازی تدارکاتی اعزام نشده ام. فدراسیون قبلی در حق کاراته و بخصوص کاتا کوتاهی کرد و حتی کاتای ایران را به صفر رساند.

افسانه با اشاره به این که طی این 3 سال حریفانش مدام در بازی های تدارکاتی حضور داشتند افزود: طی مدتی که من در مسابقات حضور نداشتم، حریفانم از کشورهای مالزی، اندونزی، ترکیه و مصر در دید داوران بودند و به خوبی شناخته شدند.اما من در این مدت فقط تمرین می کردم و بدون حضور در بازی تدارکاتی، وارد مسابقات می شدم.

او با ابراز امیدواری از تغییرات در راس فدراسیون گفت: امیدوارم با حضور فرجی در راس فدراسیون کاراته، موضوع عدم اعزام به رقابت های تدارکاتی تمام شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا