با کسب 5 مدال به هدفم رسیدم/ اهداف بزرگی در سر دارم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

با کسب 5 مدال به هدفم رسیدم/ اهداف بزرگی در سر دارم

بانوی ملی پوش آبهای آرام کشورمان با ابراز رضایت از نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان گفت: نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته عملکرد بهتری داشتم و موفق به کسب 3 مدال طلا، 1 نقره و 1 برنز شدم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، الناز شفیعیان قایقران تیم ملی آبهای آرام گفت: قبل از بازیهای آسیایی جاکارتا اردوها و تمرینات بسیار سخت و پر فشاری زیر نظر مربی آلمانی پشت سر گذاشتیم که تاثیر بسیار زیادی در آمادگیمان داشت.

بازیهای آسیایی تجربه بسیار بزرگی بود، گرچه به عنوان قایقران رزرو در آنجا بودم اما صرف حضور در جمع بهترین های آسیا تجربه ارزشمندی برایم رقم زد. در جاکارتا با برخی از رقبا آشنا شدم و با دیگر حریفان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته در کشور چین رقابت کرده بودیم.

وی ادامه داد: پس از بازیهای آسیایی و استراحتی کوتاه مدت تمرینات با هدف حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا ازبکستان با هدایت مربیان دنبال شد، با شناختی که از حریفانم داشتم می دانستم به چه میزان آمادگی برای رقابت با آنها نیاز دارم و همه تلاشم را برای رسیدن به آمادگی مورد نیاز انجام دادم.

بانوی ملی پوش کشورمان افزود: من در 5 ماده به مصاف رقبا رفتم، در کایاک یکنفره 200 متر، 500 متر و دونفره 200 متر همراه کیانا کمال زاده موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا شدم، در کایاک دو نفره 500 متر همراه سما یاسمی بر سکوی سومی ایستادیم. البته این مدال برنز ارزش بسیار زیادی دارد، چون در تمرینات روزهای پایانی اردو مصدومیت جزئی برای سما پیش آمد و چند روزی از تمرینات دور ماند و این موضوع بر عملکردمان تاثیر گذاشت. در کایاک چهار نفره 500 متر نیز همراه کیانا کمال زاده، سارا حسینی و نرجس کارگرپور بر سکوی نائب قهرمانی آسیا ایستادیم.

شفیعیان در پایان بیان کرد: با وجود همه سختی ها موفق به کسب نتایج خوبی شدم و از عملکردم راضی ام و سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم که باید برای آنها تلاش کنیم. شخصا هدف حضور در المپیک است و برای این هدف همه توانم را به کار می گیرم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا