بدون تاریخ، بدون مبلغ/ امضای قرارداد سفید در هندبال بانوان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورهندبال

بدون تاریخ، بدون مبلغ/ امضای قرارداد سفید در هندبال بانوان

یک تیم لیگ برتری هندبال در حالی با بازیکنان قرارداد امضا می کند که جای مبلغ و مدت زمان خالی است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، هنوز برنامه فدراسیون هندبال برای شروع لیگ برتر بانوان اعلام نشده اما تیم های حاضر در مسابقات برای آمادگی جهت حضور در مسابقات با بازیکنان در حال مذاکره هستند.

نکته مهم و قابل توجه مذاکره باشگاه ها برای جذب بازیکنان، تکرار روند نادرست و عجیبی است که سال قبل هم شاهد آن بودیم.

جای خالی پول در قرارداد بازیکنان

ماجرا از این قرار است که سال گذشته یکی از تیم های مدعی، مذاکره ای با چند بازیکن داشت و در خصوص مبلغ قرارداد و مدت زمان آن به توافق رسید اما زمانی که بازیکنان برای امضای قرارداد به باشگاه مربوطه رفتند، متوجه شدند جای مبلغ و مدت زمان خالی است!

یکی از بازیکنان لیگ برتری در گفت و گو با فارس در این باره اظهار داشت: ما همیشه از باشگاهی که ما را دعوت کرده بود، حرف های خوبی شنیده بودیم. زمانی که برای امضای قرارداد رفتیم، دیدیم جای مبلغ و مدت زمان خالی است.

وی افزود: بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم به باشگاه قبلی برگردیم اما به من اعلام کردند می توانند این جای خالی را با مبلغ ۲ یا ۵ میلیون تومان پر کنند و ما باید بمانیم. این موضوع را به فدراسیون اعلام کردیم و متوجه شدیم این باشگاه تخلف کرده است. در نهایت، فدراسیون ما را بازیکن آزاد اعلام کرد و ما به تیم قبلی برگشتیم.

تکرار تخلفات تیم مدعی در فصل جدید

این اتفاق در حالی سال گذشته صورت گرفته که این باشگاه مدعی قهرمانی، امسال هم کار خود را تکرار کرده و با یک بازیکن دیگر برای امضای قرارداد تماس گرفته است.

این بازیکن جوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: با من برای قرارداد جدید صحبت شد و برای یک فصل بازی و مبلغ مشخص به توافق رسیدیم اما جای مبلغ خالی بود.

وی درباره اینکه آیا این قرارداد را امضا کرده، گفت: شنیدم که سال گذشته هم این اتفاق رخ داده است. به همین دلیل قرارداد را امضا نکردم و با مربی سابقم تماس گرفتم تا پیگیر موضوع شود.

باشگاه های حاضر در لیگ برتر موظف هستند مبلغ قرارداد را ذکر کنند چرا که بخشی از آن باید به حساب فدراسیون واریز شود. از سویی، عدم ذکر مبلغ و زمان، رفتاری خلاف عرف و قوانین است که بایستی فدراسیون با این تیم خاص برخورد قانونی انجام دهد تا این بدعت از بین برود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا