برای نخستین بار نام ایران در فهرست پی دی سی قرار گرفت - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیدارت

برای نخستین بار نام ایران در فهرست پی دی سی قرار گرفت

مژگان رحمانی با حضور در این مسابقات، رنکینگ دارت ایران را ارتقا بخشید و نام خود را به عنوان اولین ایرانی حاضر در این مسابقات ثبت کرد

این دختر قهرمان و مدال آور دارت به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت: این نخستین بار است که یک ایرانی با برچسب پی دی سی در آسیا مسابقه دارت می دهد. همچنین این نخستین بار است که ایران وارد رنکینگ پی دی سی می شود آنهم توسط یک زن. در واقع من در سال 2017 توانسته بودم رنکینگ ایران را که تا قبل از آن در بزرگسالان به زیر هفتاد نرسیده بود به رتبه بیست و هشت ارتقا بدهم و با حضورم در این مسابقات نام ایران را برای نخستین بار در معتبرترین مسابقات جهانی دارت وارد کردم و مقام پنجم تیمی را در بین صدو هفتاد و پنج تیم بدست آورم.

مژگان رحمانی در مورد این مسابقات بیشتر توضیح داد و گفت: مسابقات پی دی سی معتبرترین مسابقات دارت جهان است که بیشتر در تصرف آقایان است چرا که در مجموع 96 نفر ورزشکار حاضر در رقابتهای جهانی آن، تنها دو زن به مسابقات راه می یابند که این رقم در مورد مسابقات پی دی سی آسیا به شش زن افزایش می یابد که امسال من با نام ایران تنها شرکت کننده و یکی از پنج زن حاضر در این رقابتهای مهم بودم.

قهرمان مسابقات جهانی مالزی 2017 همچنین در مورد چگونگی حضورش در این مسابقات اظهار کرد: در این مسابقات 175 تیم شرکت کننده حضور داشتند که من به همراه بازیکن شماره یک هندوستان آقای نیتین کومار در قالب یک تیم در این مسابقات حضور یافتیم که در نهایت توانستیم مقام پنجم را در بین تعداد تیمهای شرکت کننده بدست آوریم. از طرفی به لحاظ مالی یک کمپانی حامی مالی من شد تا من توانستم در این مسابقه مهم شرکت کنم در غیر اینصورت امکان حضور من در این رویداد مهم ورزشی امکانپذیر نبود چون حامی دیگری هم وجود نداشت.

رحمانی در پایان افزود: می خواهم توسط همین تریبون از جناب آقای آلابی تشکر ویژه کنم بخاطر حمایتهای مالی که از من داشتند همینطور از خانم ندا خیری بابت تمام کمکهایشان، از استادم آقای مهدی شایسته هم تشکر و قدردانی میکنم که من و پرورش دادن و باعث رشدم در این ورزش شدند و در آخر از خانواده ام بخاطر کمک ها و همراهیشان در این راه ممنون و متشکرم.

mojgan rahmani
mozhgan rahmani

 

mojgan rahmanimozhgan rahmani

mojgan rahmani
mozhgan rahmani

نوکورو سوزوکی رنک یک آسیا از ژاپن و آنجلینا رنک دو آسیا از فیلیپین

 

nitin koumar
nitin koumar

نیتین کومار هم تیمی هندی من داشتیم قسم یاد میکردیم برای بازی جوانمردانه

 

simon whitlock
simon whitlock

سایمون ویتلاک جزو 8 نفر برتر پی دی سی جهان اهل استرالیا

 

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا