ترکیب نهایی تیم ملی گلبال بانوان مرداد ماه اعلام می شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولینسایر

ترکیب نهایی تیم ملی گلبال بانوان مرداد ماه اعلام می شود

مربی تیم ملی گلبال بانوان گفت مرحله نخست اردوی تیم ملی با شرایط خوبی برگزار شد و ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی نیز مردادماه اعلام می شود.

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومي كميته ملي پارالمپيك ، مژگان کربی در این خصوص گفت: مرحله اول اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بزرگسال نابینا و کم بینا برای شرکت در مسابقات آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ بانکوک تایلند از ۶ تا ۱۳ خردادماه با حضور ۱۵ ورزشکار در ورزشگاه شهید هرندی تهران برگزار شد.

وی افزود: ملی پوشان تمرینات خود را به صورت سرعتی، قدرتی، استقامتی و فنی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کردند و باید گفت از آمادگی جسمانی و فنی نسبتا خوبی برخوردارند.

مربی تیم ملی گلبال بانوان به پنج مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ملی در تمرینات بین اردویی سعی می کند که برای اردوی دوم آماده تر شود. از طرفی پنج مرحله اردوی آمادگی دیگر برای تیم ملی در نظر گرفته ایم.

کربی ادامه داد: ملی پوشان در پنج مرحله اردوی آمادگی سعی می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و در نهایت شش نفر جهت اعزام به این مسابقات انتخاب می شوند. تیم ملی نیز در تاریخ ۲۷ مردادماه تا شش شهریورماه در مسابقات قهرمانی آسیا پاسیفیک شرکت خواهد کرد.

برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا به شرح ذیل است:
روز دوشنبه ۳۰ مردادماه
ایران –  چین  (ساعت ۱۵)

روز سه شنبه ۳۱ مردادماه
ایران – ژاپن (ساعت ۱۰)

روز چهارشنبه اول شهریورماه
ایران – استرالیا (ساعت ۹)
ایران – کره جنوبی (ساعت ۱۹)

روز پنج شنبه دوم شهریورماه
ایران – تایلند (ساعت ۱۳)

گفتنی است مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا