تلاش فدراسیون هندبال برای متقاعد کردن کنفدراسیون هندبال آسیا - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورهندبال

تلاش فدراسیون هندبال برای متقاعد کردن کنفدراسیون هندبال آسیا

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ، تیم هندبال جوانان ایران در رده بانوان در حالی نامش در قرعه کشی مسابقات جوانان آسیا آمده که مدیریت جدید فدراسیون هیچ فرصتی برای جمع و جور کردن تیم و آمادگی اعزام را ندارد ضمن اینکه مسابقاتی هم در رده های پایه برگزار نشده که دختران جوان ما از بین آنها انتخاب و آماده شوند.

با این وجود کنفدراسیون هندبال آسیا که سال گذشته محرومیتی برای رده های پایه هندبال بانوان ایران وضع کرده بود و البته این محرومیت مهرماه سال 95 با پیگیری های مسئولین فدراسیون وقت رفع شد اکنون دوباره به نام ایران حساس شده ولی فدراسیون هندبال کشورمان در تلاش است تا محرومیتی دوباره متوجه تیم جوانان نشود.

علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال  در مورد اعزام نشدن دو تیم ملی هندبال جوانان و نوجوانان دختر به مسابقات آسیایی می گوید: در حال حاضر آمادگی لازم را برای حضور این دو تیم در مسابقات آسیایی نداریم. برای انصراف جریمه خواهیم شد، اما خب برای اعزام تیم‌ها به مسابقات آسیایی نیازمند فاکتورهایی هستیم که در حال حاضر این شرایط وجود ندارد.

رجبی: فرصتی برای اعزام تیم بانوان جوان نداریم
در همین حال محمدرضا رجبی  دبیر فدراسیون هندبال هم اظهار داشت: برای تیم نوجوانان بانوان هنوز ابلاغی نشده اما در دوره مدیریت گذشته فدراسیون تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام آمادگی کرده بود و بعد از 3 ماه از اعلام آمادگی و عدم پیگیری‌ها نام ایران در لیست قرعه‌کشی قرار گرفته است.  بعد از انتخابات متوجه شدیم که در بخش جوانان، ایران ثبت‌نام کرده و وارد مرحله قرعه‌کشی شده است در حالی که  تیمی در بخش بانوان جوان وجود خارجی ندارد و اینکار زمان زمان می خواهد.

ضمن اینکه  حتی اگر تصمیم به حضور هم می گرفتیم فرصتی برای آماده‌سازی تیم هندبال جوانان وجود ندارد. با این وجود آقای رحیمی همه مسائل را در نظر گرفت و با توجه به اینکه این تیم آبروی ایران است و نمی‌توان تیمی نصفه و نیمه را در بخش بانوان به مسابقات جوانان آسیا فرستاد، تصمیم بر این شد که تیم اعزام نشود. به اعتقاد آقای رحیمی یا باید با قدرت در مسابقات حضور پیدا کرد و یا حضور با تیمی نصفه و نیمه چیزی جز سرخوردگی جوانان به همراه ندارد.

دبیر فدراسیون با اشاره به اینکه از هم اکنون که به ما اعلام شده تا آغاز مسابقات کمتر از دوماه باقیمانده گفت:  یقینا کارشناسان و اهالی فن تایید می کنند که در این زمان کوتاه امکان آماده‌سازی تیم وجود ندارد.

رجبی افزود: در رده های پایه به دلیل تغییر شرایط سنی ، بازیکن ثابت وجود ندارد و تازه باید بازیکن شناسایی شود در حالی که  مسابقاتی هم اخیرا در رده سنی جوانان برگزار نشده که بتوان بازیکنانی را شناسایی کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال تاکید کرد: امیدواریم این انصراف برای هندبال ما عواقبی نداشته باشد و البته آقای  رحیمی با مسئولان هندبال آسیا رایزنی کرده است و آنها هم در جریان  جا به جایی‌ها هستند بنابراین امیدواریم این  موضوع بدون مشکل برای هندبال ما تمام شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا