حذف کمانداران ریکرو و کامپوند از دور رقابت‌ها - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیر و کمان

حذف کمانداران ریکرو و کامپوند از دور رقابت‌ها

کمانداران ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان در مسابقات جهانی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی شانگهای چین در حال برگزاری است، کمانداران ایران در ریکرو و کامپوند انفرادی به مصاف حریفان رفتند.

در ریکرو انفرادی زنان، زهرا نعمتی در دور نخست مقابل حریفی از ژاپن با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و به دور بعد راه یافت. وی در این مرحله مقابل نماینده آلمان قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 4 برنده شد.

نعمتی امروز در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از آمریکا قرار گرفت و با نتیجه 7 بر یک پیروز شد. نعمتی در مرحله یک هشتم در دیدار با حریفی از مالزی با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیلوفر علیپور در مرحله اول استراحت داشت. وی دور دوم مقابل نماینده هند با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و گام به یک شانزدهم نهایی گذاشت. علیپور امروز در این مرحله با نتیجه 7 بر یک مغلوب حریفی از کره جنوبی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در کامپوند انفرادی مردان، اسماعیل عبادی 144 بر 143 برابر نماینده چین تایپه پیروز شد. وی امروز در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از انگلیس با نتیجه 147 بر 145 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمدصالح پالیزبان 148 بر 143 برابر کمانداری از قزاقستان به برتری رسید. وی امروز در مرحله یک شانزدهم با حریفی از چین تایپه رو به رو شد که در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم شد اما پالیزبان در این مرحله با نتیجه 146 بر 145 مقابل نماینده ترکیه شکست خورد.

با این نتایج پرونده کامپوند انفرادی مردان و ریکرو انفرادی زنان نیز بسته شد. پیش از این در ریکرو انفرادی مردان، همه ملی‌پوشان ایران از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بودند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا