حضور رکسانا رازقیان در مسابقات کاپ قهرمانی جهان - خبر ورزش زنان | وسنا
قایقرانیمهمتر از خبرورزش های آبی

حضور رکسانا رازقیان در مسابقات کاپ قهرمانی جهان

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا)، رکسانا رازقیان امروز و در مسابقات کاپ قهرمانی جهان در رشته آبهای خروشان که در شهر پو فرانسه برگزار می گردید توانست در رنکینگ جهانی جایگاه 38 را کسب نماید.

در همین زمینه کتایون اشرف به خبر ورزش زنان گفت : این مسابقه آخرین مسابقه قبل از المپیک ریو بود و به همین خاطر تمام کسانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند در آن شرکت داشتند و از طرفی هم علت حضور رکسانا رازقیان در این رقابتها دعوتی بوده است که از طرف فدراسیون جهانی قایقرانی برای حضوردر کمپ گسترش اسلالوم برای زنان انجام شده است.

 تصویر رکسانا رازقیان در مسابقات کاپ قهرمانی جهان در فرانسه

رئیس کمیته اسلالوم افزود: پیست بسیار دشوار طراحی شده بود و کار را برای همه سخت کرده بود همین امر بعلاوه سطح بالای این مسابقه باعث شده بود تا ورزشکاران یک تیم از کشورهایی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند برای انتخاب نفرات اعزامی خود از این مسابقه برای محک زدن آنها استفاده کنند و نفرات برتر در این مسابقه را از تیم خود راهی المپیک نمایند.

کتایون اشرف همچنین در مورد مسابقات آسیایی پیش رو اضافه نمود: کلا این مسابقه رشد تکنیکی خوبی را برای رکسانا به همراه داشته است و من امیدوارم با جدیت و دوام تمرینات بیشتر تا سال آینده بتوانیم درم آسیا مدال آوراین رشته مهیج باشیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا