خداحافظی بی نظیر با مربی فقید در خانه والیبال - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و توروالیبال

خداحافظی بی نظیر با مربی فقید در خانه والیبال

مراسم یادبود مهرنوش نامدار مربی فقید والیبال بانوان امروز در هیات والیبال تهران برگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مراسم یادبود مهرنوش نامدار مربی فقید والیبال بانوان امروز در حالی به میزبانی فدراسیون و هیات والیبال برگزار شد که سالن خانه والیبال مالامال از جمعیت عزادار بود.

ابتدای این مراسم با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید توسط قاری برجسته کشور احمد اندایش آغاز و پس از آن سیف الله ترابی با بیان دل نوشته ای زندگی نامه پر افتخار مهوش نامدار را برای حاضران قرائت کرد.

کلیپ افتخارات مربی فقید بانوان ایران در بخش بعدی این مراسم برای عزاداران به نمایش درآمد و آیین مداحی نیز توسط مداح اهل بیت اجرا شد.

دکتر احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در سخنانی ضمن ادای احترام به مهوش نامدار وی را بانویی برجسته در عرصه والیبال بانوان دانست و اخلاق نکوی این مربی را از ویژگی های بارز او عنوان کرد.

دکتر ضیایی گفت: بانو نامدار یکی از مفاخر والیبال ایران محسوب می شد و چه سعادتی از این بالاتر که در مراسم یادمان وی، خیل عظیمی از عزیزان و دوستان این بانوی گرامی برای شادی روحش از خداوند منان طلب مغفرت می کنند.

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان پس از صحبت های رئیس فدراسیون ضمن قدردانی از حاضران برای حضور در جلسه گفت: نامدار در اخلاق، منش و اصول حرفه ای نمونه بود و بانوان والیبال ایران می توانند زندگی حرفه ای این مربی فقید را سرلوحه خود قرار دهند.

مراسم اهدای گل توسط شاگردان و مربیانی که سال ها با نامدار والیبال ایران همکاری کردند بخش بعدی مراسم بود.

قیام حاضران و ادای احترام به مقام شامخ مربی فقید والیبال ایران پایان بخش مراسم یادمان مهوش نامدار در خانه والیبال بود و حاضران با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای روح آن مرحومه از خدای منان طلب آمرزش کردند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا