خواهران منصوریان به زودی در عالم سیاست/ روایت روزی که شهربانو شهردار را کتک زد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتی و رزمیووشو

خواهران منصوریان به زودی در عالم سیاست/ روایت روزی که شهربانو شهردار را کتک زد

خواهران منصوریان برای زندگی غیر ورزشی شان تصمیمات جدید گرفته اند؛ آنها این روزها نه تنها برند «سیب» در سمیرم به نام خود ثبت کرده اند که قرار و مدار نمایندگی شهربانو منصوریان در مجلس را هم گذاشته اند!

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ورزش‌سه، شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان 3 خواهر ووشوکار ایران در یکی، دو سال گذشته خیلی به چشم آمده اند. آنها که قبل از حضور در برنامه ماه عسل هم قهرمانی های متعددی کسب کرده بودند، بعد از آن شهرت بیشتری یافتند و حالا در ورزش کشور به برندی قابل اطمینان تبدیل شده اند.

مساله ای که علاوه بر مدال آوری و قهرمانی در رقابت های ووشو خواهران منصوریان بیشتر به چشم آورده، پیگیری امور اجتماعی توسط آنها به خصوص در شهرستان سمیرم بوده است. حالا خواهران منصوریان در سمیرم محبوبیت ویژه ای دارند و به همین خاطر برند سیب سمیرم را به نام خود ثبت کرده اند. برنامه بعدی شان هم نمایندگی شهربانو منصوریان در مجلس شورای اسلامی است.

الهه منصوریان در گفت و گویی که با شبکه اینترنتی تی وی پلاس به همراه خواهرش شهربانو منصوریان انجام داد گفته است: «کل در آمد مردم سمیرم از فروش سیب است. مردم این شهر کشاورز هستند اما به خاطر خشکسالی به مشکل خورده اند. در این بین واسطه ها برای خرید سیب سمیرم وسط آمده اند و سیب را به قیمت 900 الی 1000 تومان از کشاورزان منطقه می خرند اما شما می بینید در بازار سیب به قیمت 5 الی 6 هزار تومان به فروش می رسد. ما با دیدن این شرایط و برای اینکه مردم سمیرم شرایط اقتصادی شان بهتر شود، برند سیب را در سمیرم به نام «خواهران منصوریان» ثبت کردیم. با یکی از فروشگاه های معتبر هم قرارداد بسته ایم تا هم کشاورزان سود بهتری نصیب شان شود و هم سیب به قیمت مناسب به استفاده کننده برسد.»

وی ادامه داد: «ما الان در سمیرم با باغدارها هم هماهنگ هستیم و هرقدر واسطه ها سیب را می خرند، ما پول بیشتری پرداخت می کنیم و با سود 3 الی 4 درصد به فروشگاه ها می دهیم. ما هیچ سودی از انتقال سیب نمی بریم و فقط سود برند را دریافت می کنیم. هدفمان هم از این کار فقط این است که باغدار سود کند و واسطه ها نتوانند به مردم سمیرم ضرر برسانند.»

در بخش دیگری از این گفت وگو شهربانو منصوریان از درگیری فیزیکی‌اش با شهرداری سابق سمیرم سخن بر زبان آورد: «من مسئول تربیت بدنی شهرداری سمیرم بودم اما وقتی آن آقا شهردار شد، بخش تربیت بدنی را تعطیل کرد.»

الهه منصوریان وسط حرف خواهرش پرید و گفت: «من و شهربانو با هم نزد شهرداری رفتیم و گفتیم چرا نمی خواهید تربیت بدنی داشته باشید. می گفت کار شهرداری این است که فضای سبز درست کند و مردم بروند خوش بگذرانند. من گفتم اگر مردم سالم وسلامت نباشد آیا در پارکی که شما می سازید، ورزش می کنند؟»

شهربانو منصوریان ادامه داد: «وقتی این اتفاقات افتاد من کارهایی که شهردار انجام داده بود را پیگیری کردم و فهمیدم تخلف کرده است. او برای یک پروژه در شهرک 3 میلیارد تومان بودجه گرفته بود اما در داخل شهرک فقط 600 میلیون تومان هزینه کرد. نتیجه اش هم این شد که آسفالت آنجا فرونشسته و همان پول هم هدررفته است. من با پیگیری این موضوع به استاندار نامه زدم و آنها فهمیدند تخلف شده است. وقتی فهمید که من پیگیر شده ام گفت اینجا یا جای من است یا جای تو. همان موقع با هم درگیر شدیم و من او را کتک زدم! در نهایت هم خودش رفت. البته نماینده مجلس سمیرم چون با شهردار رفیق بود به او پست بالاتری داد و برایش بهتر هم شد! البته شهردار کنونی سمیرم آدم خوبی است.»

خواهر بزرگ منصوریان ها اما در یکی از جذاب ترین بخش های این گفت و گو از تصمیم خود برای نمایندگی مجلس صحبت به میان آورد: «من همین حالا کارمند شهرداری هستم اما حقوق زیادی نمی گیرم. من اگر دنبال رشوه و این حرف ها بودم شرایط برایم فرق می کرد. حتی اگر می خواستم در تهران در یک باشگاه کار کنم، ماهیانه 8، 9 میلیون تومان در آمد داشتم. اما در سمیرم 900 هزار تومان در آمد دارم. چون می خواهم به مردم کم بضاعت شهرم خدمت کنم. به همین خاطر در برنامه هایم تصمیم دارم نماینده مجلس شوم.»

وی افزود: «من همین الان از شورای شهر بیشتر برای مردم کار می کنم و نمی خواهم در شورای شهر کار کنم. می خواهم با نمایندگی مجلس فراتر کار کنم. فکر می کنم می توانم با ایجاد کارگاه و کارخانه کاری کنم که دیگر تنها در آمد مردم سمیرم کشاورزی نباشد. می خواهم آنها را به سمت صنعت بیاورم و انشالله بعد از ثبت نام رای بیاورم.»

شهربانو منصوریان همچنین گفت: «من الان در شهرداری هستم. فردی می آید و التماس می کند که سقف خانه ام چکه می کند و سیمان بدهید. اما معاونان شهردار نمی‌گذارند وارد اتاق شان شود. این ها دلم را به درد می آورد. امیدوارم بتوانم به مردمم کمک کنم.»

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا