خيز بانوان ملی پوش والیبال/ مهرگان: ٥٥٠ ساعت زمان داريم! - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و توروالیبال

خيز بانوان ملی پوش والیبال/ مهرگان: ٥٥٠ ساعت زمان داريم!

اردوی والیبال تیم ملی بانوان ایران از 7 فروردین آغاز می شود و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی بانوان ایران از 7 فروردین آغاز می شود و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت.

جواد مهرگان مشاور فنی تیم بانوان ایران درباره این اردو گفت: هدف تمرینات و این اردو در ادامه تمرینات قبلی، سازگاری آناتومیکی و یادگیری تکنیک های مدرن است که به سطح اول آسیا نزدیک شویم.

وی در ادامه برنامه های تیم بانوان ایران تصریح کرد: 550 ساعت تا شروع مسابقات زمان برای تمرین در اختیار داریم و می خواهیم بهترین استفاده را انجام دهیم، از 19 فروردین برنامه اردوهای ما شروع می شود.

11 روز تمرین و 4 روز استراحت خواهیم داشت. مسابقات مردادماه در کره جنوبی انجام می شود و یک اردوی برون مرزی و 10 بازی تدارکاتی در برنامه داریم که هماهنگی ها در حال انجام گرفتن است.

او در ادامه صحبت های خود درباره برنامه های تیم ایران، اضافه کرد: استقامت ویژه والیبال یکی از آیتم هایی است که به دنبال افزایش آن هستیم. تمرینات قدرت بیشینه و سپس تبدیل قدرت به توان در برنامه ما است و می خواهیم توان انفجاری بازیکنان را در آیتم های مختلف بالا ببریم که به یک برنامه ریزی دقیق نیاز داریم.

مهرگان ضمن قدردانی از مساعدت های فدراسیون والیبال، گفت: فدراسیون والیبال همکاری خیلی خوبی دارند و به بهترین شکل از تیم حمایت کردند تا نگاه حرفه ای خود را نشان دهند.

خانم زبردست نیز با ما همکاری دارند و هماهنگی لازم را برای پیشرفت هر چه بهتر تیم انجام دادند. بازیکنان نیز که مهم ترین رکن ما هستند از انگیزه و نگرش خوبی برخوردار هستند و مطمئنم که امسال اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و چند لول بالا تر می رویم تا به سطح اول نزدیک شویم.

او در پایان صحبت های خود بیان کرد: در این اردو 25 بازیکن را دعوت کردیم و از اردوی 19 فروردین، لژیونر ها نیز به تیم ما اضافه می شوند و تیم شکل کامل خود را پیدا خواهد کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

زهرا بخشی، تهمینه درگذنی و فاطمه امینی از تهران

فرزانه مرادیان، هاله متقیان، فاطمه عنایت، مائده اسکندری، ندا چملانیان، فاطمه صفری، منا دریس محمودی، زهرا شیری و شبنم علیخانی از اصفهان

آیتک سلامت و حانیه محتشمی پور از آذربایجان شرقی

معصومه اسماعیلی از آذربایجان غربی

فاطمه سلگی از لرستان

فاطمه حسنی از کرمان

الهام فلاح، نگار کیانی و ریحانه کریمی از فارس

مهسا کدخدا از خراسان جنوبی

زهرا کریمی از مرکزی

سودابه باقرپور از مازندران

نگین شیرتری و الهه پورصالح از گیلان

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا