دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاقایقرانیورزش های آبی

دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ به میزبانی دریاچه آزادی 9 و 10 مهرماه در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از مصوبه فدراسیون پزشکی ورزشی و مجوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مطابق اعلام قبلی مسابقات قهرمانی کشور رشته روئینگ در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحوم جمشید فتحی 9 مهر و مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحومه صبا شایسته 10 مهر برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، طبق قوانین بین‌المللی FISA و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ایران در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن آقایان و بانوان در مسافت 1000 متر برگزار می‌شود.

مسابقه در رده‌سنی بزرگسالان انجام می‌شود و حداقل سن شرکت‌کنندگان 15 سال است و در صورت مشاهده عدم تعادل و مهارت پاروزنی قابل قبول، از حضور ورزشکار در مسابقات جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

هر استان در هر بخش می‌تواند در صورت حضور در هر دو ماده سبک‌وزن و سنگین وزن حداکثر با تعداد 3 ورزشکار در مسابقات حضور یابد و در صورتیکه استانی در هر بخش تنها در یک ماده از مسابقات شرکت کند، می‌توند حداکثر 2 ورزشکار معرفی کند.

رده‌بندی تیم‌ها بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود.

وزن‌کشی ورزشکاران سبک‌وزن 2 ساعت قبل از شروع مسابقه انجام می‌شود و وزن مجاز مردان 5/73 و بانوان 60 کیلوگرم اعلام شده است.

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌ها نیز 7 مهرماه به صورت آنلاین ساعت 10 در بخش آقایان و ساعت 12 در بخش بانوان انجام می‌شود.

هیات‌های قایقرانی حداکثر تا پایان وقت اداری 25 شهریورماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت‌کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی‌هایی که به فدراسیون ارسال شود قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا