دعوت راگبی بانوان ایران به آلمان/ اماراتی‌ها پوشش ایرانی‌ها را می‌خواهند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیراگبی

دعوت راگبی بانوان ایران به آلمان/ اماراتی‌ها پوشش ایرانی‌ها را می‌خواهند

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از خبرگزاری ایسنا ، رئیس انجمن راگبی ایران گفت: فدراسیون راگبی آلمان از تیم راگبی بانوان ایران برای شرکت در یک تورنمنت و برگزاری چند دیدار دوستانه در این کشور دعوت کرده است.

حسن میرزاآقابیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: چندی قبل فدراسیون راگبی آلمان با ارسال ایمیلی به فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن راگبی از تیم بانوان ایران دعوت کرد تا در یک تورنمنت و چند دیدار دوستانه شرکت کند. ما هم بعد از رایزنی های انجام شده، ایمیلی را با چند سوال برای آنها فرستاده ایم و منتظر جواب آنها هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که در این سفر قرار است چند دیدار دوستانه برگزار شود و یا اینکه با چه تیم هایی مسابقه خواهیم داشت؟ افزود: این مسائل در کنار برخی مسائل مانند اینکه نوع هزینه ها، زمان دقیق مسابقه و دیگر مسائل جزوء سوالاتی است که از آنها پرسیده ایم و هنوز جواب نداده اند. این برنامه هم قرار است در تابستان 95 صورت گیرد.
وی در مورد مقام پنجمی تیم راگبی مردان ایران در مسابقات رنکینگ آسیا در امارات، ادامه داد: متاسفانه مانند سفرهای چند سال اخیر راگبی ایران که در ساعات پایانی قبل از شروع مسابقات به این رقابتها می‌رسیم این سفر هم همانطور شد. ما ساعت 9 شب به هتل استراحت تیم ها رسیدیم و فردایش در ساعت 9 صبح به مصاف تیم امارات رفتیم و باختیم.
میرزآقابیک گفت :ساعت 13 همان روز هم مسابقه بعدی ما با تیم فیلیپین بود که به این تیم هم باختیم و به گروه بازنده ها رفتیم و در این گروه همه را بردیم و با باخت مقابل هند پنجم شدیم.
وی در مورد عملکرد تیم ملی گفت: به طور کل عملکرد تیم خوب بود و همه ارکان تیم زحمت کشیدند. البته نباید از سنگ اندازی اماراتی ها برای ویزا ندادن به پیام شجاعی بازیکن خوب تیم ایران بگذریم که از فرودگاه برگشت و نواب حسن زاده جایگزین او شد.
رئیس انجمن راگبی ایران با اشاره به اینکه اماراتی ها خواستار ارائه پوشش بانوان ایران برای استفاده در بخش بانوان خودشان شده اند گفت: آنها چندی قبل این درخواست را از ما داشتند و ما در این سفر یک لباس کامل از پوشش بانوان خودمان را به آنها ارائه کردیم و خیلی تشکر کردند.
وی ادامه داد: اماراتی ها از ما برای برگزاری چند دیدار دوستانه و برگزاری اردو دعوت کردند و در برنامه داریم تا ببینیم که در سال آینده چطور می شود تا در این باره تصمیم بگیریم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا