رزیتا علیپور: ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

رزیتا علیپور: ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود

رزیتا علیپور پس از کسب مدال نقره کاراته گفت بعد ازسه برد موفق شدم به فینال راه یابم که در این مرحله مقابل نماینده آذربایجانی قرار گرفتم که به نظرم حریفم از امتیاز میزبانی بهره برد و من نتوانستم انچه مدنظر کادر فنی بود اجرا کنم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سايت كميته ملي المپيك، رزیتا علیپور افزود درحالی به مدال نقره رسیدم که از قبل حریفم را به خوبی آنالیز کردم هرچند در این دیدارتکنیک هایی زدم که داوران می توانستند امتیاز دهند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت نقره کسب کردم.

علیپور با اظهار خرسندی از عملکرد خود گفت در سه بازی اول شش برصفر برنده شدم بازی دوم هشت برصفر و بازی سوم  را یک بر صفربردم و هیچ امتیازی به حریفم ندادم امادوران می توانستند در فینال قضاوتی منطقی تری داشته باشند که این اتفاق نیفتاد اصلا فکر نمی کردم داوری ها به این شکل باشد.

دارنده مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی ادامه داد می توانم بگویم تا حدودی این ناداوری باعث شد تا مدال طلا نصیب من نشود که از مردم عذرخواهی می کنم.

بانوی کاراته کای ایران درباه تاثیر فضای حاکم برسالن رقابت ها گفت: من از آن دسته از بازیکنانی هستم که از فضای هیجان انگیز سالن مسابقات لذت می برم و به خوبی قادر به کنترل آن هستم.

بنابراین جو سالن هیچ اثر بدی روی من نداشت تنها اگر داوری ها طبق منطق خودش پیش می رفت فکر می کنم نتایج کاروان بهتر می شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا