ستاره «فنجان به‌دست» تیم ملی زنان آمریکا به تاتنهام پیوست - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

ستاره «فنجان به‌دست» تیم ملی زنان آمریکا به تاتنهام پیوست

براساس تایید باشگاه تاتنهام ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال زنان این باشگاه انگلیسی ملحق شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ایرنا، باشگاه تاتنهام در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: «الکس مورگان» مهاجم تیم ملی آمریکا در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ به ما ملحق شد و شماره ۱۳ را بر تن خواهد کرد.

مورگان که یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در فوتبال زنان محسوب می‌شود، چه در عرصه ملی و چه در حوزه باشگاهی عناوین و افتخارات زیادی را به دست آورده و گل‌ها و پاس گل‌های فراوانی را به نام خود ثبت کرده است.

او در سال ۲۰۱۶ به باشگاه اورلاندو پراید ملحق شد و سپس به طور قرضی در تیم المپیک لیون توپ زد و در سال ۲۰۱۷ به همراه تیم فرانسوی سه گانه از جمله لیگ قهرمانان زنان اروپا، جام حذفی و لیگ را فتح کرد.

الکس ۱۶۹ بار پیراهن تیم ملی زنان آمریکا را پوشیده و ۱۰۷ گل برای کشورش به ثمر رسانده است؛ مورگان در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه تیم ملی زنان آمریکا مدال طلا را به گردن آویخت و به همراه تیم ملی بزرگسالان زنان آمریکا دو بار پیاپی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ جام جهانی را بالای سر برد.

بدنبال تبدیل شدن شادی پس از گل الکس مورگان پس از گلزنی به انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۹ (شادی فنجان به دست) ستاره آمریکایی با برملا کردن پشت پرده این شادی، آن را الهام گرفته شده از حرکت بازیگر سریال معروف بازی تاج و تخت دانست.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا