ستاره موسوي: كار ساده اي در بازيهاي آسيايي نداريم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

ستاره موسوي: كار ساده اي در بازيهاي آسيايي نداريم

مربي تيم ملي بزرگسالان گفت: با توجه به المپيكي شدن كاراته، قطعاً كار ساده اي در بازيهاي آسيايي نداريم، هيچ بازيكن و تيمي زنگ تفريح نيست و همه براي كسب نتيجه تلاش مي كنند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون کاراته ، ستاره موسوي گفت : اردوي تيم ملي بزرگسالان براي شركت در بازيهاي آسيايي از صبح روز سه شنبه 2 مرداد ماه آغاز مي شود و كاراته كاها 3 اردوي منسجم 7 روزه تا زمان اعزام به رقابتها را درپيش خواهند داشت.

وي افزود: طراوت خاكسار در وزن منهاي55، رزيتا عليپور در وزن منهاي 61، پگاه زنگنه در وزن منهاي 68 و حميده عباسعلي در وزن به اضافه 68 كيلوگرم 4 كاراته كا اعزامي به بازيهاي آسيايي هستند.

موسوي گفت: طبق برنامه تمرينات كاراته، ميداني و بدنسازي در اردوها انجام مي شود و دراين مرحله بچه ها علاوه بر انجام تمرينات تخصصي، يكسري ايرادها و نواقص ريز خود را برطرف خواهند كرد و در مراحل بعدي به تمرينات تكنيكي و تاكتيكي مي پردازند.

وي ادامه داد: بازيهاي آسيايي كاملا با مسابقات ديگر متفاوت است اما حساسيت و تاثيرگذاري در رنكينگ المپيك را ندارد با اين حال اين پيكارها نه فقط براي كاراته بلكه براي تمامي رشته هاي ورزشي مهم است.

مربي تيم ملي بانوان گفت: به دليل شركت در رقابتهاي قهرماني آسيا، از حريفان شناخت كافي داريم اما تمام توان خود را به كار مي گيرم تا نتيجهاي درخور نام ايران كسب كنيم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا