سرمربی تیم ملی سافتبال ایتالیا : اگر امکانش بود دخترهای ایران را لژیونر میکردم - خبر ورزش زنان | وسنا
انجمن های ورزشیمهمتر از خبر

سرمربی تیم ملی سافتبال ایتالیا : اگر امکانش بود دخترهای ایران را لژیونر میکردم

مارینا چینترونه سرمربی تیم ملی سافتبال ایتالیا که از طرف فدراسیون جهانی سافتبال به ایران اعزام شده بود به خبر ورزش زنان گفت : ایران در این رشته میتواند پیشرفت جهانی خوبی داشته باشد به شرطی که برنامه های آموزش پایه ای خود را تقویت کند و در بدنسازی ورزشکارانش حرفه ای عمل نماید .البته او چشم انداز این اتفاق را در سالهای آینده  با یک برنامه ریزی خوب و مداوم درنظر داشت . او همچنین اشاره کرد : بعضی از بازیکنان به حدی خوب هستند که اگر امکانش برایم وجود داشت از آنها برای حضور در تیم های ایتالیا دعوت میکردم.

لازم به ذکر است حضور مارینا در خانواده سافت بال دختران کشور بدنبال انتخاب ایران به عنوان مرکز توسعه این ورزش در منطقه خاورمیانه از طرف فدراسیون جهانی سافتبال که ریاستش را هم از اتفاق یک ایتالیایی به عهده دارد انجام شده است.

این سازمان جهانی در برنامه هایش برای گسترش و کمک به رشد این ورزش در کشورهای مختلف چنین برنامه هایی را با حمایت های مالی خود انجام میدهد و حتی وسایل مورد نیاز این ورزش را در کشورهای مورد نظر تامین مینماید ، در مقابل کشورهای میزبان تنها شرایط ترنسفر و پذیرایی از مهمان اعزامیشان را به عهده میگیرند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا