سفری ناب، تکرار نشدنی و دردناک داشتم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

سفری ناب، تکرار نشدنی و دردناک داشتم

کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران گفت: از مردم عزیز کشورم می خواهم از ذره ای کمک به مردم مناطق محروم دریغ نکنند.

اکرم خدابنده در گفتگو با خبر ورزش زنان (وسنا) از تجربه حضورش در موسسه خیریه علی ابن ابیطالب و کمک به مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: توسط یکی از دوستان خبرنگارم به این موسسه بسیار پربرکت و با همت معرفی شدم و درکنار قهرمانان نامی و بزرگ کشتی کشورم رسول خادم، حسن رحیمی و میثم نصیری افتخار کمک به مردم محروم این منطقه را پیدا کردم. این سفر، سفری ناب و تکرار نشدنی برایم بود. سفری دردناک که حال من را به نوعی دگرگون کرد و دنیای من را شکل دیگری کرد.

نخستین قهرمان المپیک دانشجویان جهان در مورد وضعیت زندگی مردم این مناطق بیان کرد: وضعیت مردم در این مناطق بسیار دردناک بود مردمی در نقاط بسیار دور که از همه امکانات محروم بودند در حالیکه هم نوع ما، هم جنس ما و هموطن ما هستند اما هیچ یک از شرایط زندگی آنها شبیه ما نیست و این ناعدالتی و بی انصافی هست که در یک کشور باشیم، آدم باشیم اما حداقل ها را آنها نداشته باشند ونفس کشیدن و زندگی ساده برایشان سخت و دشوار باشد.

دارنده مدال طلای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این سفر با صحنه های دردناکی مواجهه شده است افزود: ما در مقابل تک تک این آدمهای فقیر که مخصوصا هموطن ما هستند مسئولیم. شرایط آنها بسیار دردناک و ترسناک است از مردم عزیز کشورم می خواهم که از ذره ای کمک به این آدمها دریغ نکنند چون همین کمک های ذره ای می تواند روی هم جمع بشود و اتفاقات خیلی خوبی را برای هموطنان محروممان رقم بزند.

خدابنده در پایان افزود: من سر تعظیم برای کسانی که در این موسسه کار میکنند فرود می آورم ما باید قدر چنین آدمهایی را بدانیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا