سپاهان اصفهان کاپ لیگ برتر اینلاین هاکی را به خانه برد - خبر ورزش زنان | وسنا
اسکیتمهمتر از خبر

سپاهان اصفهان کاپ لیگ برتر اینلاین هاکی را به خانه برد

لیگ برتر اینلاین هاکی زنان کشور پس از یک دوره سخت رکود به مصاف هم رفتند .

به گزارش خبر ورزش زنان: در این رقابت ها که با همت و انگیزه بالای افراد حاضر در عکس از نایب رییس بانوان دکتر فروغ فتاحی مسرور گرفته تا مربیان و کمک مربیان ،داوران وسرمربی تیم های ملی آقای کاوه صدیقی که خود از اولین ملی پوشان کشور در این رشته مهیج است این مسابقات پس از یک دوره ریزش کمی و کیفی سرو سامان اصولی یافته بود تا پنج تیم برتر در این دوره از لیگ به این شکل اعلام شوند.

 

رتبه اول تیم سپاهان اصفهان با 14 امتیاز اول

رتبه دوم تیم انقلاب الف -تهران با 12 امتیاز

رتبه سوم تیم انقلاب ب -تهران با 10 امتیاز

رتبه چهارم تیم ام .(دات)آر-تهران با 4 امتیاز

و رتبه پنجم به بچه های تبریز رسید با صفر امتیاز

البته

تیم سپاهان سه لژیونر نشین تهرانی دارد که هر کدام جزء بهترین های ایران هستند و ملی پوش ، از جمله دروازه بان تیم .

تیم ( ام . آر )  با حداقل امکانات اما با بیشترین انگیزه وارد زمین شدند و بازیکنان نوجوان با انگیزه شان رقابت پر هیجانی را بر خلاف پیش بینی های انجام شده در زمین به اجرا گذاشتند از جمله ( دیبا ودیانا فرزام نیا خواهران سیزده و دوازده ساله ای بودند که از نظر وسنا جزء شگفتی های این لیگ محسوب میشوند و قطعا می توانند ستاره های دوقلوی آینده اینلاین هاکی ایران باشند )

علت وجود دو تیم با اسم مشابهه (انقلاب الف و ب ) به دلیل استقبال بیشتر تهرانی ها واز طرفی قدمت بیشتر این ورزش در شهر تهران و در محل باشگاه انقلاب تهران بوده است که مدیران ورزشی تصمیم به تقسیم دو تیم الف و ب برای یک تیم پر جمعیت باشگاه انقلاب گرفته اند تا به این وسیله سطح رقابتها نیز بالاتر برود.

 

در این رقابتها بهترین وموثرترین بازیکن  خانم مرضیه سید قندی  با آنالیز کارشناسان متخصصی که تمام بازی ها و بازیکنان را از نزدیک زیر نظر داشتند شناخته شدند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا