علیپور به فینال لیگ جهانی روسیه رسید - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

علیپور به فینال لیگ جهانی روسیه رسید

رزیتا علیپور با عبور از سد حریف مصری به فینال ششمین مرحله لیگ کاراته وان در سال 2019 راه یافت و دومین فینالیست تیم ایران شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از ششمين مرحله ليگ برتر كاراته وان در سال 2019 که با حضور 642 كاراته كا از 85 كشور در مسكو روسيه برگزار می شود، امروز و در وزن 61-کیلوگرم، رزیتا علیپور با غلبه بر تمامی حریفانش فینالیست شد و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف هانا جوما از کانادا می رود.

علیپور ابتدا ۵ بر یک نینا رادینویچ از سوئیس را برد. سپس مقابل جوانا رکویچ از صربستان پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. در ادامه ۵ بر صفر لائورا سیورت از فرانسه را شکست داد. در چهارمین مبارزه ۳ بر صفر بیتسام سادینی از مراکش را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

او در نیمه نهایی مقابل جیانا لطفی از مصر دارنده ۲طلا، ۳نقره و یک برنز کاراته وان های ۲۰۱۹ و عنوان سومی جهان پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد.

در همین وزن شیما آل سعدی در اولین دیدار ۲ بر یک کریستینا مه از استرالیا را مغلوب کرد. در مبارزه دوم 3 بر صفر نتیجه را به آنیتا سروگینا از اوکراین واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در کاتای انفرادی مردان و در گروه یک، ابوالفضل شهرجردی با کاتاروهایی از کره جنوبی، اسپانیا، ژاپن(2 کاتارو)، استرالیا، لهستان و ونزوئلا همگروه بود و امتیاز ۲۲.۹۴ را بدست آورد و ششم شد و از صعود به دور بعد بازماند.

متین زارع با کاتاروهایی از ژاپن(2 کاتارو)، آمریکا، ترکیه، اسلواکی و کویت در گروه 8 مبارزه کرد و امتیاز ۲۲.۴ را کسب کرد و در مکان ششم قرار گرفت و از راهیابی به دور بعد بازماند.

این رقابتها در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا