علی‌نژاد: وزنه‌برداری بانوان باید برای المپیک 2024 برنامه‌ریزی کند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

علی‌نژاد: وزنه‌برداری بانوان باید برای المپیک 2024 برنامه‌ریزی کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان خبرداد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌بردرای بانوان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در رویدادهای مهم ورزشی به ویژه ملی‌پوشان وزنه برداری اظهار داشت: تصمیم خوبی برای راه‌اندازی وزنه‌برداری بانوان ایران گرفته شد و بی‌تردید ثمرات این حمایت را در میادین مهم بین‌المللی خواهیم دید. اعتقاد ما این است که همچون رشته‌های دیگر که بانوان فعال هستند و توانسته‌ایم به توفیقات خوبی برسیم در رشته وزنه‌برداری نیز این اتفاق خواهد افتاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از وزنه برداری بانوان دارد و باید برای حضور در المپیک 2024 آماده شویم.

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در بانوان ظرفیت کسب موفقیت در رشته وزنه برداری وجود دارد و می‌توانند در آینده به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنند و این نگاه حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.

همچنین علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هم در جریان بازدید معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

وی گفت: سلطانی‌فر و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در تمامی برهه‌ها حمایت لازم را از رشته وزنه‌برداری داشته‌اند که این موضوع باعث دلگرمی ملی‌پوشان می‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به تلاش ملی‌پوشان وزنه‌برداری و کادر فنی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان گفت: تمامی مجموعه وزنه‌برداری در تلاش هستند تا ضمن کسب بهترین نتیجه از این رقابت‌ها از آخرین فرصت‌برای کسب سهمیه المپیک بهره بگیرند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا