علی دایی : از سفر تیم ملی آلمان به تهران خوشحال هستم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیراگبی

علی دایی : از سفر تیم ملی آلمان به تهران خوشحال هستم

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این دیدارصمیمانه که در محل باشگاه سایپا برگزار شد ، علی دایی ضمن ابراز خشنودی از حضور راگبی بازان آلمان در کشورمان اظهار داشت : خوشحال هستم که انجمن راگبی ایران را فعال می بینم و از عنایت آقای حسن میرزاقابیک و همچنین رییس فدراسیون انجمن های ورزشی نسبت به ورزش بانوان تشکر می کنم .

وی در ادامه گفت : امید وارم حضور این تیم بتواند برای راگبی بانوان ایران پربار باشد و ملی پوشان کشورمان از تجارب و دانش نفرات آلمان استفاده کنند.

دایی با تاکید بر اینکه از سفر تیم ملی این کشور به ایران بسیار خوشحال است ، افزود:
در مدتی که در بوندس لیگا بازی می کردم ، درسهای گرانبهایی از ورزش حرفه ای آموختم که برایم قابل توجه بود .امید است که اعضای تیم میهمان سفر خوبی در تهران داشته باشند و راگبی بانوان ایران در مسیر پیشرفت قرار گیرد .

در ادامه این مراسم ” مارتینا میشاییلسکی ” سرپرست تیم ملی راگبی زیر 20 سال آلمان نیز از دیدار با بهترین گلزن دنیا تشکر کرد و گفت : سورپرایز خوبی بود و ما از دیدار با علی دایی خوشحالیم . ایشان بازیکن بزرگی بود که در باشگاه بایرن مونیخ عضویت داشته و صحبت های او برای اعضای تیم آلمان روحیه بخش بود.

وی همچنین گفت : از میهمان نوازی ایرانی ها تشکر می کنم و امید وارم مراودات دو کشور در عرصه ورزش افزایش یابد.
اعضای تیم ملی راگبی زیر 20 سال کشورمان که بمنظور شرکت در تورنمنت بین المللی تهران در کشورمان حضور دارند پیش از این دیدار در آکادمی ملی المپیک تمرین کردند . ضمن اینکه تیم های ملی بزرگسالان و زیر 17 سال بانوان ایران در زمین شمارچهارآزادی تهران تمرینات خود را پشت سر گذاشتند .

این رقابتها از ساعت 14 فردا ( پنجشنبه ) درمجموعه ورزشی سایپا تهران به این شرح برگزار می شود:
تیم ملی زیر 17 سال ایران با آلمان
تیم ملی بزرگسالان ایران با زیر 17 سال ایران
تیم ملی بزرگسالان ایران با آلمان

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا