غلامى صدرنشين را متوقف كرد، اصغرزاده چهارم شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاشطرنج

غلامى صدرنشين را متوقف كرد، اصغرزاده چهارم شد

در پايان دور ششم مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا، غلامى صدرنشين مسابقات را متوقف كرد و ميترا اصغرزاده با پيروزى مقابل حريف ويتنامى خود به رده چهارم جدول صعود كرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، دور ششم مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا به پایان رسید و نمایندگان ایران برابر حریفان خود به یک پیروزی و یک تساوى رسیدند.

در رقابت های دور ششم بخش آزاد، مهدی غلامی با ریتینگ 2444 برابر صدرنشین ویتنامى مسابقات با ریتینگ 2516 به تساوى رسید تا در سوم جدول رده بندى قرار گیرد. غلامى هم اکنون با 4.5 امتیاز در رده سوم جدول رده بندى قرار دارد.

 اما در بخش بانوان میترا اصغرزاده در دور ششم برابر حریفی از کشور ویتنام که ریتینگ 1982 را در اختیار داشت به پیروزى رسید تا با 4.5 امتیاز در رده چهارم قرار گیرد.

مسابقات استاندارد شطرنج جوانان آسیا تا یکشنبه 16 تیرماه در کشور اندونزی برگزار می شود. در این رقابت ها 69 شطرنج باز از کشورهای آسیایی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسعود مصدق پور آخرین شطرنج باز ایرانی است که موفق شده عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جوانان آسیا را در سالهای 2016 و 2017 کسب کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا