فرشته کریمی : برنامه ای برای مسابقات جهانی نداریم اما به جشن ملی روسها اعزام میشویم - خبر ورزش زنان | وسنا
فوتسالمهمتر از خبر

فرشته کریمی : برنامه ای برای مسابقات جهانی نداریم اما به جشن ملی روسها اعزام میشویم

فرشته کریمی به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت: هنوز برنامه ای بابت آمادگی مسابقات جهانی به ما داده نشده است در حالی که این مسابقات بر خلاف مسابقات آسیایی که هر دو سال یکبار است هر سال در آذرماه برگزار میشود. سه بازی از لیگ باقی مانده که فعلا اگر اتفاق خاصی نیفتد باشگاه دانشگاه آزاد با سه امتیاز جلو هست و ما برنده این فصل خواهیم بود.

او همچنین اضافه کرد: در اردیبهشت ما یک اعزام به روسیه بابت بازیهای چهار جانبه روسها خواهیم داشت که که تا به حال 4 مرتبه شرکت داشتیم  اما هیچ وقت دوم هم نشدیم  همانطور که روسها هم هیچ وقت اول نشدند …چرا که هر دور دو کشور دیگر از بهترینهای جهان مثل برزیل، پرتقال یا اسپانیا در مسابقات حضور داشته اند و هر سال کشورها فرق کردند اما ما حدود 4 سال است که بطور ثابت به این مسابقات دعوت میشویم.

او در مورد حاشیه این مسابقات چنین گفت : این مسابقات در روز 9 می هر سال به مناسبت جشن ملی کشور روسیه صورت میگیرد درست چیزی شبیه جشن دهه فجر ما و مردم در مراسم با شکوهی در میدان سرخ آن جمع میشوند و رو بان های نارنجی رنگی را دور دستشان میبندند… جوایز خاصی هم در این مسابقات داده نمی شود و بیشتر نمادیک و سمبلیک است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا