فرشته کریمی: ماه رمضان هر سال بهانه خوبی برای دیدار با رییس جمهور است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتسال

فرشته کریمی: ماه رمضان هر سال بهانه خوبی برای دیدار با رییس جمهور است

ملی پوش تیم فوتسال زنان ایران گفت: از اینکه ماه رمضان هر سال به بهانه افطار، با شخص اول اجرایی کشور دیدار می کنیم بسیار خوشحالم.

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از سايت  وزارت ورزش و جوانان ، فرشته کریمی بانوی ملی پوش تیم فوتسال زنان ایران امشب در حاشیه ضیافت افطار رییس جمهور با ورزشکاران،  گفت: بسیار خوشحالم که هر سال در ماه رمضان بهانه ای ایجاد می شود تا ورزشکاران از نزدیک با رییس جمهور دیدار داشته باشند و این موضوع برای ما بسیار جای خوشحالی دارد.

وی با بیان این مطلب که برنامه امسال متفاوت تر بود و نسبت به سال قبل ورزشکاران بیشتری حضور داشتند، گفت: اگر برای تمام لحظات این مراسم برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد می توان نتیجه گیری بهتری از آن داشته باشیم.

کریمی در خصوص سپاس نامه ای که از طرف بانوان ورزشکار به رییس جمهور اهدا کرد، گفت: خیلی از این بابت خوشحالم که قابلیت این را داشتیم که خودمان را اثبات کنیم و مسٸولان هم به فکر ما هستند و موضوعات ورزش بانوان را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به دستور مستقیم رییس جمهور برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جام جهانی گواتمالا ادامه داد: من به نمایندگی از تیم ملی فوتسال بانوان این سپاس نامه را به همراه سارا اعتماد ملی پوش بسکتبال بانوان به منظور تقدیر از زحمات و توجه رییس جمهور به ورزش بانوان، تقدیم دکتر روحانی کردیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا