قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابر چین تایپه موفق باشیم+ فیلم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

قمی: عزم خود را جزم کرده ایم تا برابر چین تایپه موفق باشیم+ فیلم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با پیروزی برابر چین تایپه تمام هدفمان این است که از گروه خود صعود کنیم

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سارا قمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار شب گذشته برابر فلسطین گفت: بازی مقابل فلسطین را پیش بینی می کردیم که ببریم اما نه با این اختلاف زیاد. خوشبختانه فلسطین بازی قوی و خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه آخر برای به ثمر رساندن گل جنگید اما ما مصمم بودیم که هیچ گلی دریافت نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم فلسطین در بازی با چین تایپه تمام توانش را گذاشته بود و در مقابل ما اندکی خسته به نظر می رسید اما تا دقیقه 94 پا به پای ما دوندگی داشت و یک یا دو موقعیت گل داشت که با مهار خوب دروازبان ما مواجه شد.

قمی ادامه داد: در بازی اول بچه ها نتواستند علی رغم هماهنگی و تلاشی که کردند به گل برسند و از موقعیتیشان به خوبی استفاده کنند ما تمام هدفمان این بود که در هر بازی پیروز باشیم. برای جبران عدم کسب نتیجه در دیدار اول، در مقابل فلسطین موقعیت هایمان به گل نشست و با غیرت و همبستگی توانستیم پیروز شویم.

وی در پایان درباره چین تایپه گفت: مسابقه برابر چین تایپه حساس است اما ما عزم خود را جزم کردیم تا دست پر از بازی بیرون بیاییم و تیم خوبی است و با توجه به دو نتیجه ای که گرفته است نسبت به دو تیم دیگر حریف اصلی ما در این تورنمنت است و امیدوارم نتیجه مطلوب را در این بازی بگیریم و از گروه خود صعود کنیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا