قهرمانی زنان آسیا؛ پیروزی ایران برابر مالدیو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و توروالیبال

قهرمانی زنان آسیا؛ پیروزی ایران برابر مالدیو

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، سومین و آخرین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا امروز (جمعه) در مانیل با شش دیدار پیگیری می شود.

تیم ملی بانوان ایران در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف مالدیو رفت و با اقتدار این تیم را سه بر صفر شکست داد تا به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد.

شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 4، 25 بر 13 و 25 بر 14 حریف خود را شکست دادند تا به عنوان تیم سوم گروه به مرحله بعد صعود کنند.

فرانک بابلیان، سودابه باقرپور، نگار کیانی، ندا چملانیان، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلانی ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال بانوان ایران در این بازی بود.

در ست نخست مالدیو حرفی برای گفتن نداشت و تنها چهار پوئن به دست آورد و بازیکنان ایران با اقتدار این تیم را شکست دادند.

تیم ایران ست دوم را نیز با همان ترکیب ست نخست شروع کرد و مالدیو سه امتیاز نیز از ایران جلو افتاد اما در نهایت در این ست 25 بر 13 مغلوب ملی پوشان ایران شد. در این ست الهام فلاح، مائده برهانی و فرزانه زارعی نیز به میدان آمدند.

نمایش خوب تیم ایران در ست سوم هم ادامه یافت و 25 بر 14 حریف خود را شکست داد تا در نهایت در سه ست این مسابقه تیم ایران 75 پوئن به دست آورد و تنها 31 پوئن به حریف خود واگذار کند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران به همراه مالدیو در مرحله بعد در گروه H قرار می گیرند و بازنده دیدار استرالیا و چین که امروز با یکدیگر مسابقه دارند، در این گروه قرار خواهد گرفت تا برای عنوان های نهم تا چهاردهم با یکدیگر مسابقه دهند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا