لباس ملی پوشان برای روز رژه در برزیل به دستشان خواهد رسید - خبر ورزش زنان | وسنا
توپ و تورفوتبالمهمتر از خبر

لباس ملی پوشان برای روز رژه در برزیل به دستشان خواهد رسید

به گزارش خبر ورزش زنان بعد از ظهرامروز در نشستی که کامران بختیاری طراح لباس با رئیس کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی داشت ایشان با نظرمثبت پذیرفته اند که طراحی مجدد این لباسها توسط ایشان صورت بپذیرد ضمن اینکه اشاره کرده اند قرار است با تغییراتی در سه طرح ارائه شده و پس از دوخت و دوزنهایی لباسها در ریو به دست ورزشکاران برسد تا در مراسم رژه در تنشان رو نمایی گردد.

اما همین جا بحثی باز می شود

1- ایشان و دیگر مسئولین ذیربط باید پاسخگو باشند که چرا باید چنین وضعیتی در لحظات پایانی اعزام ملی پوشان المپیکی ما بوجود بیاید آیا این منافی احترام به آنان والبته مردم ایران نیست ، چرا باید به جای فراهم آوردن شرایط آرام و بدون تنش برای آنان در لحظات آخر باید چنین دغدغه و نگرانی برایشان ایجاد کنیم.

2- هزینه هایی که برای طراحی این لباسهای رد شده از نظرخاص و عام شده است با چه حساب و کتابی صرف شده است و

آیا چنین طراحی واقعا نیاز به این همه هزینه کردن داشت در شرایطی که همه از نبود بودجه گله مندند  … آیا این تبعیض نیست ؟ آیا این پایمالی حقوق ورزشکارانی نیست که به مراتب مستحق تر از یک طراح لباس هستند …یا اینکه بودجه هست اما برای خودی ها فقط …

3- باید آسیب شناسی شود چرا در ابتدا و با وجود طراحان مستعد و کار بلد که حتی راضی به انجام چنین پروژه هایی بصورت رایگان برای تبلیغ برند خودشان هستند کار باید به دست افرادی بیفتد که نه تنها متخصص نیستند که گویا پولی هم که بابت کارشان می گیرند هیچ ارتباط منطقی  را در ذهن آدمی متبادر نمی کند.

اینها مسایلی است که اگر آسان از سر آنها بگذریم اصلا نمیتوانیم به خودمان قول بدهیم که باز هم با آنها و مسایل شبیه آنها مواجه نخواهیم شد ، تا اینجای راه را خوب آمده ایم از اینجا به بعد هم مهم است و این یعنی  باید پاسخ این اشتباهات داده شود .

(لباسهایی که توسط کامران بختیاری طراح ایرانی برای تیم ملی طراحی گردیده است ، حتی نحوه نمایش لباسها احترام به مخاطب را تداعی می کند )

(لباسهایی که توسط خانمی به نام مهناز آرمین انجام شده )

 

لازم به توضیح است پیش از این و به دنبال طرح نامناسب و دوخت غیرحرفه ای این لباسها اعتراضات شدیدی در صفحات اجتماعی توسط موج زیادی از مردم شکل گرفت که به دنبال آن صفحه اینستاگرام منتسب به خانم مهناز آرمین که طراح آن لباسها بودند مورد توجه مردممعترض قرار گرفت . صفحه ای که در آن تنها 30 پست قرار داشت که در 10 تای آن تصویر کفاشیان به تنهایی یا در کنار این خانم دیده می شد .از سویی دیگر و به موازات این اعتراضات در صفحات اجتماعی کامران بختیاری اعلام آمادگی نمود که برای لباسهای کاروان المپیکی کشور حاضر به طراحی رایگان است … همین امر و از طرفی دلنشین بودن طرحهای ایشان کاربران را به ذوق آورد تا لایکهای چند هزارتایی را در تایید این پوشش برای ملی پوشانشان به نمایش بگذارند لایکهایی که در مقایسه با پستهای قبلی این طراح رشد چند ده هزارتایی را در کمتر از 72 ساعت نشان می دهد !

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا