لیگ برتر هندبال بانوان/ بازی پرسپولیس و شاملی لغو شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورهندبال

لیگ برتر هندبال بانوان/ بازی پرسپولیس و شاملی لغو شد

دیدار تیم های هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان و شهید شاملی امروز برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، دومین روز دور رفت از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان قرار بود امروز(دوشنبه) با برگزاری ۲ مسابقه پیگیری شود.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات در نخستین مسابقه تیم پرسپولیس بهبهان باید از ساعت 10:30 دقیقه مقابل شهید شاملی کازرون به میدان می رفت که این بازی برگزار نخواهد شد.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات در خصوص برگزار نشدن این بازی اظهار داشت: تیم پرسپولیس بهبهان به دلیل پاره ای از مشکلات نتوانست در مسابقه امروز مقابل شهید شاملی کازرون حضور پیدا کند و با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال به صورت کتبی انصراف خود را از حضور در این مسابقه اعلام کرد.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال افزود: نتیجه دیدار امروز پرسپولیس بهبهان و شهید شاملی کازرون و همچنین تکلیف حضور نماینده بهبهان در ادامه این رقابت ها پس از بررسی در جلسه کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت از یکشنبه 21 دی ماه آغاز شده و تا 24 دی ماه ادامه دارد.

در ادامه این رقابت ها امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و اشتاد سازه مشهد از ساعت 13 به میدان خواهند رفت. در نخستین روز این رقابت ها دیروز تیم های سپاهان و تاسیسات دریایی به ترتیب سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروزآیاد را شکست دادند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا