ماندانا دهقان : افزایش صد در صدی حضور بانوان در بازی های آسیایی بسیار امید بخش است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هادوچرخه سواری

ماندانا دهقان : افزایش صد در صدی حضور بانوان در بازی های آسیایی بسیار امید بخش است

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به  نقل از وزارت ورزش و جوانان ، ماندانا دهقان ابراز خرسندی از حضور تعداد زیادی از بانوان ورزشکار ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: رشته دوچرخه سواری برای حضور در جاکارتا 13 سهمیه دارد که 2 سهمیه آن برای اولین بار به رکاب زنان بانو اختصاص داده شد.

اولین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران ادامه داد: این دوره از مسابقات در تمامی رشته های ورزشی با حضور چمشگیری از بانوان ورزشکار برگزار می شود که جا دارد تا از حمایت های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای افزایش صد در صدی حضور بانوان در بازی های آسیایی قدردانی کنم.

او ادامه داد: با وجودی که رقیبان ما تجربه حضور در اینگونه رقابت ها را داشته اند و از نظر تجهیزات بسیار مجهز تر از ما هستند ما نیز تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت و سربلندی بانوان سرزمین مان می کنیم.

دهقان با اشاره به اینکه اسامی نهایی نفرات اعزامی به جاکارتا چند روز مانده به مسابقات اعلام می شود گفت: از فردا اردوی دوچرخه سواری بانوان تا سوم مرداد ماه در تبریز با حضور بنده و سمیه یزدانی به مربیگری رسول هاشم کندی آغاز خواهد شد و از بین ما یک نفر به مسابقات اعزام خواهد شد.

بانوی ملی پوش دوچرخه سواری ضمن تبریک به کیمیا علیزاده در خصوص انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: بسیار خرسندم که یک بانو پرچمدار کاروانمان در بازی های آسیایی است، پرچمداران نماد کشورشان هستند و کیمیا نمونه یک بانوی کامل ایرانی است و در چند سال اخیر ورزش بانوان پیشرفت خوبی داشته، بنابراین احساس می کنم این انتخاب به درستی صورت گرفته است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا