محمدیان: برای هموار کردن ورود زنان به ورزشگاه‌ها در تلاش هستیم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

محمدیان: برای هموار کردن ورود زنان به ورزشگاه‌ها در تلاش هستیم

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از خبرگزاری فارس ، فریبا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس از تلاش این وزارتخانه برای هموار کردن ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت و تصریح کرد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها از مطالبات جامعه است، ما هم برای پاسخگویی به این نیاز خود را موظف می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تلاش برای ورود زنان به استادیوم‌ها به معنای بی‌گدار به آب زدن نیست، اظهار داشت: ما برای رسیدن به این خواسته عمومی استراتژی و برنامه‌ریزی‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

محمدیان با تأکید بر اینکه پاسخگویی به این نیاز نیازمند صرف زمان و بسترسازی است گفت: به همین جهت حضور زنان در بازی فوتبال ایران ـ سوریه منتفی است.

به گفته معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان حدود 8 هزار باشگاه در سراسر کشور به بانوان خدمات ورزشی ارائه می‌دهند. اما این معاونت در پی گسترش تعداد ورزشگاه ها و ترغیب بخش خصوصی است.

وی در خصوص مدیریت برگزاری مسابقات ورزشی در صورت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات نیازمند تخصص است و به این تخصص مدیریت برگزاری مسابقات ورزشی می‌گویند.

وی ادامه داد: ما در حال آموزش یک گروه کاری برگزارکننده مسابقات هستیم و از دوستداران ورزش می‌خواهیم به ما اجازه دهند در محیطی دور از هیاهو و منطقی پیش برویم، تا بتوانیم شرایطی مناسب حضور بانوان فراهم کنیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا