مرزوقی: با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

مرزوقی: با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: باشگاههای بدنسازی به صورت نامحسوس کنترل می شوند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، زهره مرزوقی در خصوص اینکه پایه اکثر رشته های ورزشی، رشته بدنسازی، اظهار داشت: اساس و پایه اکثر رشته های ورزشی، رشته بدنسازی و پرورش اندام است. این رشته در تناسب، زیبایی و آمادگی جسمانی بسیار نقش مهمی دارد. هدف اصلی در این ورزش افزایش استقامت حجم و توان عضلات مختلف بدن برای به حرکت در آب آوردن اسکلت بدن می باشد. ضعف در هر عضله باعث می شود سیستم حرکتی بدن ناتوان شود و سلامت جسم و روح مختل شود.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  افزود: توانمندی بانوان باعث تحکیم خانواده و تربیت فرزندانی سالم و نسل قوی برای آینده کشور می‌شود. ایجاد محیط سالم توسط باشگاه‌ها می‌تواند ما را به اهداف فدراسیون ‌بدنسازی و پرورش اندام برساند.

مرزوقی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خاطرنشان کرد: طبق سیاستی که رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نظر دارد، کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر باشگاه های بدنسازی تشکیل خواهد شد که به صورت محسوس و غیرمحسوس از باشگاههای سطح استان‌ها با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان بازدید و در صورت مشاهده تخلف اقدامات قانونی صورت می پذیرد. همچنین تمامی رشته های زیر مجموعه فدراسیون زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران فعالیت خواهند کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا