مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبدمینتونورزش های راکتی

مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان و زنان

فینال مرحله اول مسابقات رنکینگ بدمینتون در دو بخش مردان و زنان برگزار شد و بدمینتون بازان برتر مشخص شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور رده سنی بزرگسالان امروز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه جاری در قسمت یک نفره و دونفره در سالن بدمینتون شهرستان اراک برگزار شد و در پایان قهرمانان این رقابتها مشخص شدند.

در دیدار فینال قسمت یک نفره سروش اسکندری از زنجان به مصاف امیر جباری از همدان رفت و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود امیر جباری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی این مرحله دست یافت.

سروش اسکندری از زنجان دوم شد و مهران شهبازی از کردستان به همراه علیرضا کرمی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در دیدار فینال قسمت دونفره، تیم دونفره مسعود پیروزی و محمدرضا باقری به مصاف تیم دونفره مهران شهبازی و رضا شهبازی رفت که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم دونفره مسعود پیروزی و محمدرضا باقری از آزاد خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی این مرحله دست یافتند.

مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان دوم شدند و تیم های دونفره صدرا صادقی و علیرضا قاسمی از آزاد به همراه تیم دونفره عرفان شاه حسینی و امیرحسین نورعلیان از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه جاری با شرکت 90 بازیکن در قمست یک نفره و 40 تیم در قسمت دونفره به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد. مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان در 3 مرحله برگزار می شود.

قهرمانان اولین مرحله مسابقات رنکینگ بانوان شناخته شدند

دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان امروز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه در قسمت یک نفره و دونفره (تیمی) در سالن اختصاصی بدمینتون شهر شاهرود برگزار شد و در پایان قهرمانان این رقابتها شناخته شدند.

در دیدار فینال قسمت یک نفره ثریا آقایی از تهران به مصاف ثمین عابد خجسته از تهران رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود ثریا آقایی پایان یافت و وی به مقام قهرمانی این مرحله رسید. ثمین عابدخجسته از تهران دوم شد و نسیم صفایی به همراه رومینا تاجیک هر دو از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در دیدار فنیال قسمت دونفره (تیمی) این مسابقات، تیم دونفره نگین امیری پور و ثریا آقایی از تهران به مصاف تیم دونفره حنانه کبیری و هاجر کبیری از تهران رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم دونفره نگین امیری پور و ثریا آقایی خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی این مرحله رسیدند.

تیم دونفره حنانه کبیری و هاجر کبیری از تهران دوم شدند و تیم های دونفره حنانه یعقوب زاده و نسیم صفایی به همراه رومینا تاجیک و نرگس افشاری از تهران به مقام سوم مشترک دونفره دست یافتند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه جاری با شرکت 60 بازیکن در قسمت یک نفره و 48 بازیکن در قسمت دونفره به میزبانی استان سمنان شهر شاهرود برگزار شد.

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در 3 مرحله برگزار می شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا