معاون سابق امور زنان وزارت ورزش و جوانان گفت : درخواست بازنشستگی را خودم دادم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روز

معاون سابق امور زنان وزارت ورزش و جوانان گفت : درخواست بازنشستگی را خودم دادم

شهریان: خودم درخواست بازنشستگی داشتم/ مانند دوست و مشاور همراه خانم محمدیان هستم

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، رباب شهریان با اشاره به درخواست بازنشستگی اش گفت : از اعتماد و توجه دولت تدبیر وامید به خودم تشکر می کنم. لازم است بگویم که بازنشستگی ام به درخواست خودم بوده است.

وی ادامه : من از موضوع ورزش زنان بازنشسته نشده ام، ورزش زنان ایران دغدغه فکری من است و همچنان به عنوان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک همراه و یار ورزش ایران هستم.

شهریان درباره انتخاب فریبا محمدیان به عنوان معاون جدید امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: اول به انتخاب اصلح آقای سلطانی فر تبریک می گویم، خانم محمدیان از بدنه ورزش و دلسوزان و مدیران این بخش هستند و قطعا مسیر روشنی که در دولت یازدهم با حمایت های رئیس جمهور محترم و دکتر گودرزی و اکنون آقای دکتر سلطانی فر برای ورزش زنان ایجاد شده است با مدیریت خوب و آگاهانه خانم محمدیان ادامه خواهد یافت.

شهریان ادامه داد: من از ورزش زنان بازنشسته نمی شوم و مانند یک دوست و مشاور همراه و در خدمت ورزش کشورم و خانم محمدیان خواهم بود.

فریبا محمدیان معاون جدید امور زنان به استناد ماده 71 قانون خدمات کشوری که پست معاونت وزیر را مستثنی از قانون بازنشستگان می داند، به عنوان معاون جدید وزارتخانه معرفی شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا