ملی‌پوش پاراتیراندازی مدال خود را به هموطنان سیل زده اهدا کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیراندازیجانبازان و معلولین

ملی‌پوش پاراتیراندازی مدال خود را به هموطنان سیل زده اهدا کرد

ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان گفت: وظیفه انسانی خودم دانستم که در کنار دیگر قهرمانان کشورم به مردم سیل زده کمک کنم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیم ملی پاراتیراندازی درباره اهدای مدال خود به سیل زدگان کشور گفت: پیش از اینکه در جام جهانی امارات حاضر شوم از مردم خواستم تا برای موفقیت ما دعا کنند و با دعای خیر آنها بود که توانستم در این مسابقات مدال برنز را بدست آورم. اکنون که آنها به کمک نیاز دارند وظیفه خود دانستم که در کنار دیگر قهرمانان کشورم به مردم سیل زده کمک کنم و این کمترین کاری بود که برای آنها انجام دادم.

وی ادامه داد: همیشه مردم نسبت به ورزشکاران محبت داشتند و دعای خیر آنها بدرقه راه ما بوده است و امروز در قبال مردم احساس مسئولیت می‌کنم و به همین دلیل مدال برنز را به مردم سیل زده تقدیم کردم تا به آنها کمکی کرده باشم.

شجاعی در مورد هدف خود در رشته پاراتیراندازی عنوان کرد: بعد از جام جهانی امارات تمریناتم را به صورت فشرده ادامه دادم تا نقاط ضعفی که در مسابقات داشتم برطرف شود و با آمادگی کامل تری در مسابقات آینده شرکت کنم و بتوانم سهمیه پارالمپیک را بدست آورم و حضور موفقی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشم.

ملی پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: از عملکردم در جام جهانی امارات ۲۰۱۹ راضی نبودم و امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهم بتوانم نقاط قوتم را بیشتر کنم و برای تیم ملی پاراتیراندازی و کشورم در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کنم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا