منصوريان: انگيزه ام براي کسب طلای جهان چندبرابر شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتی و رزمیووشو

منصوريان: انگيزه ام براي کسب طلای جهان چندبرابر شد

قهرمان ووشوي جهان پس از کسب پيروزي ارزشمند در ليگ حرفه اي سانداي چين، گفت: با اين موفقيت، انگيزه ام براي رسيدن به ترکيب اصلي تيم ملي ووشوي ايران و تصاحب مدال طلاي رقابت هاي قهرمان جهان، چندبرابر شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو، «الهه منصوريان» قهرمان نامدار ووشوي آسيا و جهان موفق شد مبارزه حساس خود در ليگ حرفه اي چين را با با برتري مقابل «ژانگ» قهرمان سال 2015 جهان و دارنده مدال طلاي بازي هاي آسيايي اينچئون به اتمام رسانده تا افتخار تازه اي را کسب کند.

وي پس از اين پيروزي، اظهار داشت: در عضويت تيم شانگهاي هستم و در اين مرحله ليگ حرفه اي چين با حريف بسيار قدرتمندي رو به رو شدم. تيمي که در اين مبارزه به مصاف آنان رفتيم از قهرمانان مطرح جهان در ترکيب خود سود مي برد.

منصوريان با اشاره به اينکه براي کسب برتري در اين مبارزه سختي هاي زيادي را در ماه هاي اخير متحمل شده است، گفت: در فينال بازي هاي آسيايي اينچئون برابر اين حريف چيني شکست خورده بودم و براي جبران باخت، اميد زيادي داشتم.

وي ادامه داد: وقتي برابر حريفي شکست مي خوريد در مبازه بعدي هم انگيزه زيادي داريد و هم ترس از باخت وجود دارد. در راند اول مبارزه کمي دچار مشکل شدم، اما در راند دوم با ضربات متعدد پا و دست و تغيير روش مبارزه به طور کامل بر حريف چيني تسلط پيدا کرده و به پيروزي رسيدم.

دارنده سه مدال بازي هاي آسيايي، تصريح کرد: تمرينات سختي که داشتم جواب داد و قطعا اين پيروزي مهم در آينده ورزشي ام تاثيرگذار است.

وي در مورد نحوه برگزاري ليگ حرفه اي چين، گفت: مسابقات در هشت وزن برگزار مي شود که هر تيم تنها يک نماينده در وزن 52 کيلوگرم زنان دارد و هفت رقابت ديگر در بخش مردان است. تيم شانگهاي که در آن عضويت دارم، اکنون در رتبه سوم جدول ليگ حرفه اي سانداي چين است.

منصوريان گفت: ديدار بعدي ما 10 روز ديگر است که مبارزه نسبتا ساده تري است و احتمال دارد در آن به ميدان نروم؛ چراکه معمولا در اينگونه مبارزات نفرات ذخيره تيم ما مبارزه مي کنند.

وي با اشاره به اينکه براي ادامه تمرينات و مسابقات ليگ چين تا 45 روز ديگر در شانگهاي خواهد بود، گفت: پس از بازگشت به ايران تمام تلاشم را به کار مي بندم تا در مسابقات انتخابي تيم ملي ووشوي ايران به موفقيت برسم.

قهرمان سال 2017 جهان، گفت: اميدوارم بتوانم به ترکيب اصلي تيم ملي برسم تا در مسابقات قهرماني سال 2019 جهان که به ميزباني چين و در شانگهاي برگزار مي شود به يک مدال طلاي ديگر برسم، چراکه اکنون انگيزه ام چند برابر شده است. آشنايي خوبي از شهر شانگهاي دارم و مي خواهم اينجا کسب طلاي جهان را جشن بگيريم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا