نازنین رحمانی بانوی تیم ملی روئینگ: برای خوش‌رنگ‌ترین مدال به پالمبانگ آمدم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

نازنین رحمانی بانوی تیم ملی روئینگ: برای خوش‌رنگ‌ترین مدال به پالمبانگ آمدم

ملی‌پوش روئینگ بانوان از آمادگی کامل خود برای شرکت در بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: مثل دانش‌آموزی که درس‌هایش را خوانده و منتظر امتحان است، آماده رقابت با حریفان در پالمبانگ هستیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی ، نازنین رحمانی با بیان اینکه تمرینات خوبی پشت سر گذاشته، اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی داشتیم. تمرینات از دریاچه آزادی آغاز شد و در میانه ادامه پیدا کرد. دو اردو هم در چین داشتیم و با سطح آمادگی خوب به مسابقات می‌رویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پس از یک سفر طولانی به پالمبانگ رسیدیم و باید قایق‌هایمان را تحویل بگیریم تا در چند روز باقی مانده با آن وفق پیدا کنیم.

رحمانی در خصوص اردوهای چین بیان کرد: اردوی فصل زمستان بسیار خوب و تاثیرگذار بود و با توجه به اهمیت تمرینات فصل سرد به نظرم نقش زیادی در میزان آمادگی‌مان داشت اما اردوی دوم چین شرایط ایده‌آلی نداشت و به همین دلیل مربی ترجیح داد ادامه تمرینات تا بازی‌ها را در میانه دنبال کنیم.

وی افزود: اردوی میانه همیشه خوب بوده البته در شرایطی که پیست استاندارد روئینگ در کشور وجود ندارد، اردوی پشت سد مثل میانه بهترین است. علاوه بر آن میزبانی هیات میانه و هیات آذربایجان‌شرقی بسیار خوب است و کاملا شرایط یک اردوی ملی را فراهم می‌کند.

رحمانی در پاسخ به سوال «آیا نتایج سال گذشته روئینگ در قهرمانی آسیا، در پالمبانگ تکرار می‌شود؟» عنوان کرد: نتایج سال گذشته ما اتفاقی نبود و پس از ماه‌ها تلاش آن نتایج بدست آمد. امسال هم اردوهای خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده مسابقه هستیم اما بازی‌های آسیایی شرایط خاصی دارد و باید با توان بیشتر رقابت و با تجربه‌تر عمل کنیم.

وی در خصوص موادی که در بازی‌ها پارو می‌زند گفت: من در دونفره و چهارنفره سبک‌وزن رقابت می‌کنم و به کسب نتیجه در هر دو ماده امیدوارم.

بانوی ملی‌پوش روئینگ درباره آشنایی با شرایط رقبا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مواد المپیکی رقابت می‌کنم، باید با المپیکی‌ها رقابت کنیم که حریفان قدری هستند و کار سختی پیش‌رو خواهیم داشت. البته ما هم با آمادگی خوب، مهیای حضور در بازی‌ها هستیم.

رحمانی تیم روئینگ فعلی را تیمی یکدست و قدرتمند توصیف و اظهار کرد: به نظرم امسال شرایط روئینگ بسیار خوب است و با توجه به افتخارات سال گذشته به کسب نتیجه در بازی‌ها امیدواریم. همه تیم با انگیزه تمرینات را برای بهترین عملکرد دنبال کردیم و برای بالا بردن پرچم کشورمان هر چه در توان داریم می‌گذاریم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا