نام هایی که روی پیراهن تیم های ملی اسکیت هاکی هک شده است - خبر ورزش زنان | وسنا
اسکیتاین ورزش هامهمتر از خبر

نام هایی که روی پیراهن تیم های ملی اسکیت هاکی هک شده است

به گزارش خبر ورزش زنان شب گذشته فدراسیون اسکیت هاکی با برپایی مراسمی در مجموعه ورزشی انقلاب از پیراهن تیم های ملی زنان و مردان رونمایی کرد .

در این مراسم که با حضور رییس فدراسیون خانم دکتر محمدیان ، علیرضا نصیری دبیر ، مهدی ممدی زاده مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و  تمامی اعضای تیم های ملی اسکیت هاکی زنان و مردان به همراه  سرمربی تیم های اسکیت هاکی آقای صدقی و همچنین خانم باقری اولین داور بین المللی زن ایران برگزار شد از پیراهن تیم های ملی اسکیت هاکی رونمایی به عمل آمد. از دیگر چهره های شاخص حاضر در این مراسم می توان به حضور آقای تابش به عنوان یکی از حامیان تیم های ملی نیز اشاره نمود.

سرمربی تیم های ملی درباره طراحی پیراهن های تیم ملی به خبر ورزش زنان گفت: در طراحی پیراهن ها سعی شده است رنگهای پرچم به همراه سمبل هایی از شهر تهران و ورزش اسکیت هاکی استفاده شود.

وی همچنین درباره ویژگی منحصراین طراحی افزود: درطراحی این پیراهن ما اسامی تمامی بازیکنان، اعضا و کادر تیم های ملی و همچنین نام تمامی حامیان تیم های ملی را در آن درج کرده ایم که این خود ویژگی منحصری است که شاید تا به حال در هیچ یک از پیراهن های تیم های ملی دیده نشده باشد.

صدقی درباره طراح و تولید کننده پیراهن تیم ملی  افزود: طراحی این لباس توسط آقای خلیل مدادی و تولید آن توسط روزبه سعید مهر که خود ورزشکار این رشته ورزشی است انجام گرفته.

لازم به ذکر است تیم های ملی اینلاین هاکی مردان و زنان ایران خود را آماده حضور در رقابت های جام جهانى اين لاين هاكى ايتاليا در خرداد و تيرماه امسال و پس از آن در مسابقات قهرمانى اين لاين هاكى آسيا دوم تا يازدهم آبان ماه سال جاری و مسابقات هاكى روى يخ بازي هاى زمستانى ژاپن در اسفند ماه ١٣٩٥ می کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا