نشست هماهنگی برنامه های "دوی المپیک بانوان" و "المپیک، مادر و کودک" - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

نشست هماهنگی برنامه های “دوی المپیک بانوان” و “المپیک، مادر و کودک”

در راستای گرامیداشت هفته المپیک، نشست هماهنگی برگزاری دوی المپیک بانوان و المپیک، مادر و کودک برگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با با حضور طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک، شجیع فدراسیون ورزش همگانی، خانم بیابانی نماینده سازمان ورزش شهرداری و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک به منظور هماهنگی های لازم  جهت برگزاری برنامه های روز المپیک و بانوان برگزار شد.

در این نشست مقرر گردید دوی المپیک بانوان در پایان هفته المپیک روز جمعه و با حضور 300 تن از بانوان در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردد علاوه بر آن در همین روز برنامه المپیک، مادر و کودک با محوریت مادران به همراه فرزاندان زیر 7 سال با شعار تحرک، یادگیری و کشف در ساختمان کمیته ملی المپیک برپا گردد.

لازم به توضیح است مراسم دوی المپیک بانوان با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش همگانی، سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می گردد.

به مناسبت هفته المپیک مسابقه  دو  ” المپیک و بانوان” روز جمعه 7 تیر ماه در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب ساعت 8 الی 10 صبح  و  مراسم ” المپیک،مادر و کودک” هم در همین تاریخ (جمعه هفتم تیر) در ساختمان کمیته ملی المپیک ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا