نعمتی: امیدوارم در ریکرو تیمی سهمیه المپیک بگیریم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیر و کمانجانبازان و معلولین

نعمتی: امیدوارم در ریکرو تیمی سهمیه المپیک بگیریم

بانوی کماندار تیم ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان در مسابقات جهانی هلند سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنند

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی بانوی کماندار کشورمان که در پارالمپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شد، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی هلند که سهمیه المپیک 2020 توکیو توزیع می‌شود، گفت: هم من و هم دوستانم از آمادگی خوب برخوردار هستیم و تلاش می‌کنیم تا روز مسابقه به اوج برسیم.

وی افزود: کسب سهمیه در تیراندازی با کمان نسبت به سایر رشته‌ها سخت‌تر است. کسب سهمیه در این رشته پروسه و سختی کار متفاوتی دارد. رقبا و تیراندازان زیاد هستند که در نهایت 64 نفر راهی المپیک می‌شوند و 3 مدال هم توزیع می‌شود اما ما خیلی امیدواریم همان طور که دوره قبل سهمیه گرفتیم این دوره هم بتوانیم راهی المپیک شویم و در ریکرو تیمی سهمیه بگیریم. ریکرو بانوان نسبت به دوره قبل پیشرفت زیادی داشته و من و دوستانم تلاش می‌کنیم به اوج امادگی برسیم و اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو نیز درباره شرایط ورزشکاران، خاطرنشان کرد: اردوی ریکرو از 5 ماه گذشته به طور مستمر تشکیل شده است که به خاطر کمبود زمان برای حضور در مسابقات جهانی هلند به صورت فشرده برگزار شد.

وی ادامه داد: 2 مسابقه تدارکاتی را قبل از شروع مسابقات جهانی در نظر گرفتیم. در مسابقه اول کمانداران خیلی خوب ظاهر شدند؛ تیم ملی ریکرو بانوان طلا گرفت، مردان به برنز رسیدند و تیم میکس هم نقره گرفت. این اتفاق امید را به تیم ملی تزریق کرد. تمرینات ما ادامه دارد و قرار است اواخر ماه راهی گوانگجو شویم.

سرمربی ریکرو عنوان کرد: بعد از برگزاری 2 هفته اردو، راهی شانگهای می‌شویم تا در کاپ جهانی شرکت کنیم. این آخرین مسابقه تدارکاتی ماست و سعی می‌کنیم با آمادگی کامل برویم. امیدوارم رکوردهای بهتری ثبت کنیم و در مسابقات هلند بدرخشیم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا