نقره ای به ارزش طلا؛ «زهرا کيانی» در ووشوی ايران تاريخ ساز شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکشتی و رزمیووشو

نقره ای به ارزش طلا؛ «زهرا کيانی» در ووشوی ايران تاريخ ساز شد

«زهرا کياني» با کسب مدال نقره بازي هاي آسيايي جاکارتا به نخستين بانوي تالوکار ايران تبديل شد که در اين رويداد مهم به مدال دست مي يابد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو ، امروز (سه شنبه) در سومين روز از رقابت هاي ووشو هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي «زهرا کيانی» در بخش تالو (اجراي فرم) به مصاف حريفان رفت.

دختر شايسته ووشوي ايران که روز يکشنبه در فرم «جين شو» با امتياز 9،70 در رتبه دوم ايستاده بود، امروز در «چيانگ شو» به اجراي فرم پرداخت و با عملکردي ايده آل به امتياز 9،71 رسيد.

در نهايت «کياني» در مجموع دو فرم جين شو و چيانگ شو با امتياز 19،41 در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره ارزشمند هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي را براي ورزش کشورمان به ارمغان آورد.
نماينده چين در مجموع با امتياز 19،49 به مدال طلا رسيد و تالوکار ويتنامي با 19،40 بر سکوي سوم ايستاد.

با اين اوصاف، او به نخستين بانوي تالوکار ايران تبديل شد که در بازي هاي آسيايي موفق به کسب مدال مي شود و نام خود را در تاريخ ووشوي ايران ثبت کرد.

وي در مسابقات جهاني بزرگسالان به 2 مدال نقره و برنز و در پيکارهاي جهاني رده هاي سني نيز به چندين مدال طلا، نقره و برنز رسيده است و امروز توانست، کلکسيون افتخارات خود را در اوج جواني تکميل کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا