نمی دانم این صفحه دست کی هست و نمی شناسم چه کسی آنرا راه انداخته - خبر ورزش زنان | وسنا
توپ و تورفوتسالمهمتر از خبر

نمی دانم این صفحه دست کی هست و نمی شناسم چه کسی آنرا راه انداخته

به گزارش خبر ورزش زنان  بعد از بازی دوم دوستانه دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه مقابل همدیگرو نتیجه 5-3 اکثر بچه های تیم با ناراحتی از این نتیجه سوار اتوبوس تیم شدند.
فرشته کریمی بسیار خسته و ناراحت به نظر می رسید و حوصله مصاحبه نداشت و تنها در پاسخ به پاک کردن تمام پستهای صفحه اینستای خود به خبر ورزش زنان گفت : اصلا  و ابدا من در هیچ صفحه اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعال نیستم.

وی همچنین در پاسخ به این مطلب که چرا قفل نکردی صفحه را و پستها را پاک کردی گفت : اصلا نمی خواهم دیگر تا مدتها در صفحات اجتماعی حضور داشته باشم و تصویری از من در صفحات مجازی وجود داشته باشد بلاخره همانهایی که فالو کرده بودند در صفحه می ماندند …

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که صفحه منتسب به فن پیج او به آدرس fereshtekarimi.big_fan زیر نظر اوست یا نه با تاکید گفت : من حتی برنامه آنرا از روی موبایلم پاک کردم و نمی دانم این صفحه دست کی هست و نمی شناسم چه کسی آنرا راه انداخته.

 

(صفحه ای که فرشته کریمی اطلاعی از گرداننده آن ندارد و زیر نظر او نیست ! ) 

 

لازم به توضیح است که بعد از مصاحبه ای که یکی از رسانه های ورزشی با این ستاره فوتسال ایران در مورد دربی اخیر پرسپولیس و استقلال انجام داد ، اضافه و کم کردن های خودسرانه مصاحبه کننده به بخشهایی از مصاحبه  و نام بردن از یکی از شخصیتهای مهم فوتبالی از طرف فرشته کریمی ( در حالی که او اسم این شخصیت را به گفته خودش در طول مصاحبه نبرده بود) آنهم برای جذابیت بیشتر خبر یا به هر دلیل دیگر ! طرفداران تیم مقابل و بسیاری از دارندگان صفحات مجازی در فضای مجازی را طوری عصبانی و فعال کرد که به صفحه این فوتساليست حمله کردند بطوری که از شدت بی احترامی ها فرشته کریمی تمام پستهای صفحه اش را پاک کرد …

(صفحه اصلی فرشته کریمی که بعد از آن مصاحبه غیر حرفه ای و هجوم دشنام گویان واقعی و ساختگی ، این قهرمان ورزشی مجبور به پاک کردن تمامی پستهای صفحه اش شد )

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا