هاجر صفرزاده: هدفم رکوردشکنی و کسب مدال بازی های پارا آسیایی جاکارتا است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولیندو و میدانی

هاجر صفرزاده: هدفم رکوردشکنی و کسب مدال بازی های پارا آسیایی جاکارتا است

دونده سرعتی تیم ملی نابینایان و کم بینایان که تمرینات آمادگی خود را برای کسب ورودی بازی های پارا آسیایی جاکارتا انجام می دهد، گفت: هدفم ابتدا کسب ورودی بازی های پارا آسیایی در رقابت های لیگ باشگاهی و سپس کسب مدال این بازی ها است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک ، از هاجر صفرزاده با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمرینات آماده سازی ام را از اول فروردین ماه آغاز کرده ام تا در رقابت های انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا که ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت کنم و سهمیه این بازی ها را به دست آورم.

وی افزود: در دو ماده دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر فعالیت می کنم، اما برای کسب رکورد بهتر، تمرکزم را بر روی دوی ۲۰۰ متر گذاشته ام و امیدوارم رکورد ورودی بازی های پاراآسیایی را کسب کنم.

دونده سرعتی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان با اشاره به اینکه رقیبی در ایران ندارد، اظهار داشت: ورودی اولیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا را به دست آورده ام، اما باید رکورد این بازی ها را به دست آورم. رکورد این بازی ها ۲۸ ثانیه است و من در رقابت های لیگ باشگاهی رکورد ۲۷ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه را به ثبت رسانده ام.

وی ادامه داد: هدفم این است که در رقابت های انتخابی تیم ملی رکوردم را جا به جا کرده و در بازی های پارا آسیایی مدال کسب کنم. البته مدال آوری در بازی های پارا آسیایی بسیار سخت است، چون حریفانم را از سال ۲۰۱۳ آنالیز کرده و رکوردهایشان را بررسی کردیم.

صفرزاده با اشاره به حریفانش گفت: دوندگان چین، ژاپن، تایلند، آذربایجان، قزاقستان و گرجستان رقبای اصلی من در جاکارتا هستند که کار من را در این بازی ها برای کسب مدال سخت می کنند. در ماده دوی ۲۰۰ متر دو، سه ثانیه و در ماده دوی ۴۰۰ متر سه، چهار ثانیه با رقیبانم فاصله دارم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا