هشتمی زارع در دسته ۵۹ کیلوگرم وزنه برداری بانوان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

هشتمی زارع در دسته ۵۹ کیلوگرم وزنه برداری بانوان

بانوی وزنه‌بردار دسته ۵۹ کیلوگرم کشورمان به عنوان هشتم رقابت‌های قهرمانی آسیا بسنده کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که در چین در حال برگزاری است و در مسابقات گروه A دسته 59 کیلوگرم بانوان، مریم زارع نماینده کشورمان با ثبت پنج حرکت درست و مجموع 141 کیلوگرم هشتم شد.

زارع در یک ضرب 64، در دوضرب 77 و در مجموع 141 کیلوگرم را به ثبت رساند. وی در یک ضرب، نهم و در دوضرب و مجموع هشتم شد.

یک ضرب:

مریم زارع نماینده در یک ضرب وزنه‌های ۵۷، ۶۱ و ۶۴ کیلوگرم را بالای سر برد. ۹ وزنه بردار در این گروه حضور داشتند و این اولین حضور زارع در مسابقات برون مرزی محسوب می‌شود.

هسینگ ازویتنام با ۱۰۶ کیلوگرم طلا گرفت. چین گیومینگ از چین با ۱۰۲ کیلوگرم و تای دویان از ویتنام با ۱۰۱ کیلوگرم به ترتیب دوم  و سوم شدند.

دو ضرب:

زارع ابتدا ۷۳ کیلوگرم را بالای سر برد. وی در حرکت دوم ۷۷ کیلوگرم را مهار کرد، اما در حرکت سوم وزنه ۸۲ کیلوگرم را انداخت تا با مجموع 141 کیلوگرم در رده هشتم قرار گیرد.

چون هسینگ وزنه بردار زن تایپه با ثبت وزنه های 106 کیلوگرم در یکضرب، 137 کیلوگرم در دوضرب و مجموع243 کیلوگرم ضمن شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان سه مدال طلا را به دست آورد. (یک کیلوگرم رکورد جهان در حرکت دوضرب و شش کیلوگرم در حدنصاب مجموع)

چن گیومینگ از چین، در حرکت یکضرب 102 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 131 کیلوگرم و مجموع 233 کیلوگرم به سه نشان نقره رسید.

میکیکو نماینده ژاپن نیز با ثبت رکرودهای 97 در یکضرب، 128 کیلوگرم در دوضرب و حدنصاب مجموع 225 کیلوگرم به دو مدال برنز دست یافت.

تای دیان وزنه بردار ویتنامی که در حرکت یکضرب با مهار وزنه 101 کیلویی برنز گرفته بود در حرکت دوضرب اوت کرد.

فردا (چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه) از ساعت 11 و نیم به وقت تهران ابریشم ارجمند خواه و الناز باجلانی در گروه B دسته 64 کیلوگرم یا حریفان خود رقابت خواهند کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا