وقتی ما منتظرفشنگ بودیم رکورد جهان جابجا شد - خبر ورزش زنان | وسنا
تیراندازیمهمتر از خبر

وقتی ما منتظرفشنگ بودیم رکورد جهان جابجا شد

الهه احمدی پس از بازگشت از مسابقات وورد کاپ برزیل به خبر ورزش زنان گفت :

من در پنجاه متر زیاد تمرین نداشتم و در شرایطی که فشنگ هم برای تمرین نبود با دونمره ای که کم زدم نتوانستم اونطور که باید بدرخشم ، از لحاظ تکنیکی و روحی همه درشرایط خوبی بودیم ولی سطح مسابقات خیلی خیلی بالا بود آنها واقعا برای مبارزه المپیک خود را آماده کرده اند …اما قضیه برای ما فرق میکند ما زمانی که نگران وجود فشنگ برای تمریناتمان بودیم حریفهایمان رکورد جهان را جابه جا کردند.

امروز هم دو ماه و نیم بیشتر تا المپیک فرصت نداریم و دیگر آب از سرمان گذشته و تنها باید به فکر رفتن به اردو ومسابقه دادن باشیم تا سطح اعتماد به نفس و رکورد خود را ارتقا دهیم.

این قهرمان تیراندازی در پاسخ به چگونگی سالن و کیفیت فضای فیزیکی مسابقات ریو گفت :

سالنی که مسابقات برگزار میشد و خواهد شد سالنی قدیمی بود که برای المپیک بازسازی کرده بودند ، هوا هم خیلی گرم بود اما گویا تا المپیک روبراه تر خواهد شد ضمن اینکه درمقایسه با سایر سالنهای تیراندازی که درکشورهای دیگر است ازسطح کیفی خوبی برخوردار نبود.

الهه احمی همچنین به اردوها ومسابقات روبرو اشاره کرد وگفت :

ما در هفدهم وهجدهم اردیبهشت به هانوفر آلمان خواهیم رفت تا در مسابقات جهانی مونیخ شرکت کنیم و امیدوارم این اردوها لااقل جبران کننده سایر کمبودها باشد تا در المپیک آمادگی رویارویی با حریفان خودرا داشته باشیم .

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا