٣ مدال صبحگاهى براى قایقرانى؛ یک نقره و ٢ برنز - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

٣ مدال صبحگاهى براى قایقرانى؛ یک نقره و ٢ برنز

تیم کایاک مردان با کسب یک برنز به نخستین آبهای آرام دست یافت؛ هدیه کاظمی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان صاحب مدال نقره و نماینده کانو هم برنزی شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ورزش سه، پاروزنان ایران در دوازدهمین روز از آغاز این بازی ها باترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی در رقابت فینال با حریفانی از ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، کره، اندونزی، تایلند، تاجیکستان و هند روبه‌رو شدند و در پایان با زمان ۱:۲۶.۲۱۷ دقیقه برسکوی سومی آسیا ایستادند.

هدیه کاظمی هم در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از چین، کره، ژاپن، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۲.۲۸۰ دقیقه صاحب مدال نقره شد.

اما فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی در فینال کانوی دونفره 500 متر بانوان با زمان ۲:۱۰.۴۰۸ دقیقه هفتم شدند و از کسب مدال بازماندند.

همچنین در فینال کانوی یکنفره 1000 متر مردان (محمدنبی رضایی) با حریفانی از چین، ازبکستان، تاجیکستان، کره، ژاپن، تایلند و کامبوج رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:٠۶.۴٣۴ دقیقه سومین مدال قایقرانی را کسب کرد. فینال کایاک دونفره 1000 متر مردان (علی آقامیرزایی – امین بوداغی) و  کانوی دونفره 1000 متر مردان (شاهو ناصری – علی اجاقی) در حال برگزاری است.

کاروان ایران تاکنون 19 طلا؛ 17نقره و 19 برنز  و در مجموع 55 مدال کسب کرده است.

ایران با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی به این رویداد اعزام شدند.

این رقابت ها که به طور رسمی از 27مردادماه امسال به میزبانی اندونزی آغاز شده است تا 11 شهریورماه ادامه دارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا