پایان کار بانوان بسکتبالیست کشورمان در کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبسکتبالتوپ و تور

پایان کار بانوان بسکتبالیست کشورمان در کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران برای کسب عنوان پنجم کاپ آسیا به مصاف سوریه رفت و در نهایت این دیدار را واگذار کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، این دیدار ظهر امروز جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) برگزار شد. بانوان ایران با ترکیب دلارام وکیلی، شادی عبدالوند، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان تهرانی این بازی را آغاز کردند. کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۷ به سود تیم ملی کشورمان و کوارتر دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود سوریه به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۱۴ به نفع سوریه شد و در نهایت تیم ملی ایران این دیدار را با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به سوریه واگذار کرد‌.

دلارام وکیلی با کارایی ۱۹، شیدا شجاعی با کارایی ۱۵ و نگین رسولی‌پور با کارایی ۱۱ موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل سوریه بودند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه همگروه بود. ملی‌پوشان کشورمان در اولین دیدار مقابل لبنان با نتیجه ۶۶ بر ۴۴ مغلوب شدند. تیم ملی ایران در مصاف با سوریه با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ این دیدار را واگذار کردند.

پس از آن به عنوان تیم سوم گروه A به مصاف تیم اندونزی به عنوان تیم دوم گروه B رفتند که این دیدار با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به سود اندونزی به پایان رسید. بانوان برای کسب عنوان پنجم با تیم سوریه به رقابت پرداختند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به نفع سوریه شد. تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در جایگاه ششم رقابت‌های سطح B کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن قرار گرفت.
شایان ذکر است، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران پس از ۴۷ سال اولین حضور خود را در رقابت‌های کاپ آسیا تجربه می‌کرد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا