پایان کار دختران ایران/ نمایندگان ایران قهرمان شدند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

پایان کار دختران ایران/ نمایندگان ایران قهرمان شدند

دختران ایران با کسب عنوان قهرمانی بخش دو نفره، نائب قهرمانی و عنوان سومی بخش انفرادی به کار خود در رقابت های تنیس زیر 13 غرب آسیا پایان دادند. ‌

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه هفته دوم بازیها نمایندگان کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف حریفان خود رفتند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی دختران درسا چراغی با نتیجه ( 4-6 و 5-7 ) مقابل نماینده لبنان شکست خورد و صاحب عنوان نائب قهرمانی شد و رومينا زينالى دیگر نماینده کشورمان با نماینده لبنان مسابقه داد و در نهایت با پیروزی 2 بر صفر مقابل حریف خود عنوان سومی را از آن خود کرد.

در بخش دو نفره دختران ، تیم ایران با نتیجه ( 2-6 و 4-6) تیم لبنان را مغلوب کرد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کنند و با کسب این نتجیه به کار خود در مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا پایان دهند.

در بخش انفرادی پسران نیز کسری رحمانی از ايران با نتیجه (1-6 و 3-6) مقابل تنیسور میزبان شکست خورد و در نهایت كسرى رحمانى با نتیجه 2 بر یک نماینده لبنان را مغلوب کرد و این تنیسور نیز به نیمه نهایی راه یافت و امير على قوام نیز با نتیجه ( 2-6 و 4-6) حریف اردنی خود را برد و سوم شد.

و در نهایت در بخش دو نفره ، پسران ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم دو نفره اردن شکست خورد و نائب قهرمان شد.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای بخش انفرادی پسران به پایان می رسد.

در بخش پسران تنیسورهایی از ایران ، افغانستان ، اردن ، بحرین ، عربستان ، سوریه ، عراق ، قطر ، لبنان و یمن و در بخش دختران نمایندگانی از کشورهای ايران ، لبنان ، اردن ، قطر ، عراق ، سوريه ، افغانستان و يمن حضور دارند.

مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا با حضور نمایندگانی از 10 کشور آسیایی به مدت 2 هفته در اردن برگزار می شود.

یاد آور می شود: عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی تیم های ملی بانوان و مهدیه کریمی فرد به عنوان سرپرست تیم اعزامی حضور دارند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا